Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wolkje schreef:Ik las een tijdje terug in dit topic dat iemand een autosticker van het Vliegende Spaghettimonster had besteld. Ik wil er ook graag zo één, maar ik kan dat ding op aliexpress niet vinden. Wil diegene die die sticker heeft gekocht mij de link naar die verkoper of advertentie sturen?
Ik weet trouwens ook niet wie dat was, ook al heb ik het hele topic doorgezocht...
Ik ben blijkbaar erg slecht in zoeken...![]()
Siamsmeesje schreef:In de playstore is een AliExpress app. Misschien gaat het daar wel mee?Misschien kunnen jullie me helpen, want ik probeer dus de hierboven genoemde wasballetjes te bestellen (die in Nederland gewoon 6 euro per 6 kosten). Maar ik krijg met geen mogelijkheid een account aangemaakt
Voor de zekerheid alle cookies nog eens handmatig toegevoegd, maar niets. De hele site reageert totaal niet. En ik wil toch graag die balletjes bestellen, want de haren van mijn Turkse Angora's zijn zo glad en fijn dat zelfs een droger niet optimaal helpt![]()
En dan maar gelijk nog een heel stel andere zaken zoals inderdaad die invisibobble's en nog wat leuke haardingetjes
Michelleex schreef:Zo dan heb je hem ook weer snel verkocht.