Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

BraveSpots schreef:_STS_Angels_ schreef:heb ze alheb geen zin meer om te kweken nu me water kabout weg is
Zo zal je inderdaad niet veel geld verdienen, ik kweek alles zelf, alleen nieuwe groentes koop ik aan (5 stuks en dan zelf verder kweken).

BraveSpots schreef:heeft er iemand van jullie al ervaring met zo'n tweede tuin? Is ie even groot dan de eerste?

__Esther__ schreef:Ik wil echt zooooo graag een 2de tuin
Eentje om de langstdurende in te planten en de andere gewoon voor de kortdurende groentes etc. Dan hoef je ook niet zo lang te wachten
nicci88 schreef:hoevaak krijg je eigenlijk een quest?
Iwandy schreef:BraveSpots schreef:heeft er iemand van jullie al ervaring met zo'n tweede tuin? Is ie even groot dan de eerste?
Nee, degene die het meeste geld heeft zit op 84000 oid
Ik denk eigenlijk dat hij gewoon even groot is
... Citaat:Hoeveel kost zo'n tuin dan wel? Toch geen 84000 (hoop ik)...
__Esther__ schreef:Ik heb er al 2 gehad en zit nu in level 6 en je krijgt geloof ik je 1ste qeust vanaf level 5?
Iwandy schreef:Citaat:Hoeveel kost zo'n tuin dan wel? Toch geen 84000 (hoop ik)...
90.000 gb
. __Esther__ schreef:He ik zit zo dicht in de buurt van het volgende level!
Nog maar 8363 punten en dan zit ik op de 100.000. Heb veel dingen geplant die wel punten opleveren maar die knoflook moet ook echt zo verschrikkelijk lang![]()
oester schreef:Hmm appart, ben net aangemeld dus beginneling. Ik heb 20 wortels geplant, maar nu kan ik ze niet zien? En mijn sla is ook foetsie. Als ik opnieuw inlog dan zie ik ze nog steeds niet.
En als ik op het forum in wil loggen dan is mijn usernaam of wachtwoord niet goed, maar die kloppen toch echt wel?
(je kan gewoon hetzelfde wachtwoord en inlognaam opgeven)