Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kashmino schreef:En ik denk eraan om wat Tekes (vooral Ster) en Tinkers (leuke kleuren, goede prestaties) te verkopen. Iemand die interesse ergens in heeft?
Limoen schreef:En toch ben ik nog steeds van mening dat we allemaal meer moeten kopen. Vooral op de NL is de bokt groep al een heel deel, als die allemaal weer gaan kopen dan komt er gewoon weer beweging in. En dan is het ook minder erg om andere paarden naar het rusthuis te doen. Stel je hebt 5 veulens.. 2/3 goede op de markt en 2/3 naar rusthuis zonder pardon. De markt goed en exclusief houden. En beweging in de markt. Als iedereen met z'n armen over elkaar blijft zitten: ik koop niks want ik verkoop ook niks. wordt het nooit wat![]()
Piekosjj schreef:Kashmino schreef:En ik denk eraan om wat Tekes (vooral Ster) en Tinkers (leuke kleuren, goede prestaties) te verkopen. Iemand die interesse ergens in heeft?
Ik heb eventueel wel intresse in je Tekes, ligt er een beetje aan wat voor lijnen je hebt? Ik ben op zoek naar een goede ster merrie (liefst keuringen van 81 of hoger) zonder Asa, Ihsan, Fatih en merrie 72 in de lijn.
PeerAppel schreef:Dat Ijsmerrietje van je heeft Bæron mooi gebrouwen, Rebecca
Maris, ik heb het idee dat de Ijslanders op .com het populairst zijn. Daarin is wel heel veel interactie vind ik. Ik vind ze ook heel leuk dus totaal niet erg dat dat alleen maar loopt.
JesdaJinn schreef:D + Z + TO + 5ZG![]()
https://www.horsereality.nl/horses/51121/foal-doe-51121
Toch een minpuntje. Dit vind ik de lelijkste TO