Horse Dream Een fantastisch leuk kuddespel waarbij je een wild paard speelt. Horse Dream is een plaats vol met fantasie, en avontuur. Er kan van alles gebeuren, van een uitje tot een oorlog tussen de goede en de slechte. Het is niet altijd even vredig, slechte paarden kunnen je verwonden enz. maar je kan ook leuke dingen meemaken! Er zijn 4 kuddes, 3 goede: Pink Future, Blue Mist en Red Sun, en 1 slechte: Black Night. Iedere kudde heeft zijn eigen 'karakter' en ze zijn allemaal verschillend.
Hoe komen jullie aan leden? Ik heb al een paar keer reclame gemaakt voor mijn spel, ook in dit topic, maar het bezorgd me steeds weer geen leden. In totaal heb ik 3 leden gehad in ongeveer 1.5 jaar, maar die waren totáál niet actief. Is mijn spel niet leuk genoeg ofzo? Ik vind het zelf eigelijk wel een mooi spel. Heel veel mogelijkheden, 100% realistisch en je verveelt je er nooit op. Link: http://groups.msn.com/h0rsew0rld
Een paardenspel, waar ik elke dag aan werk! Maak je eigen stal, fok, rijd wedstrijden, doe mee aan keuringen, en nog veel meer! Het is niet automatisch, maar ik werk het gelijk bij. Ik heb al 19 leden, maar die zijn niet actief. De meeste daarvan zijn vriendinnen, en die geven niks om paarden Dus wil jij lid worden? Meld je aan!
Het Team van het nieuwe paardenspel is opzoek naar JOU mening laat dus even een berichtje achter of stem op de poll. eigen topics openen is ook toegestaan
Offtopic reacties verwijderd. Zoals in de beginpost te lezen is is het niet toegestaan in dit topic op een spel te reageren; vragen en/of opmerkingen kunnen via pb gedaan worden.