Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
happypaardje schreef:(Ik zag trouwens nergens een mogelijkheid om te reageren op je site, klopt dat?)
Dan liever helemaal geen reactiemogelijkheid. Al komt 't vast later nog wel, als ik iets meer vertrouwen in mijn blog heb. Stom eigenlijk, voor anderen bloggen vind ik veel makkelijker dan voor mezelf.
happypaardje schreef:Haha, ach, dat kan, snap het wel inderdaad. (Al zijn er ook plugins die dan "laat een reactie achter" zeggen ipv 0 reacties, mocht je dat ooit nog willen)
Maar daar ben ik niet te veel op in gegaan. Ik zag trouwens later dat ik alle comments kan moderaten
ik heb het niet gedaan, maar vond het wel grappig dat het kon.
in een online paarden magazine voor tieners: TeenEquine. Om het te lezen moet je gratis lid worden (en uitschrijven als je geen lid wilt blijven).
Dani schreef:Ik schrijf over heeeel andere onderwerpen dan de meesten hier, omdat ik 't vanuit mijn werk doe, maar misschien vinden sommigen dit toch wel leuk om te lezen: Kunnen robots straks beter schrijven dan mensen?

Ik heb Engelse Literatuur gestudeerd en wilde daarna graag iets met schrijven doen. Maar het is een lastige sector om werk in te vinden en ik heb wat fysieke mankementen dus 40 uur werken red ik ook niet elke week. Ik werd knetterdepresief van thuis zitten te niksen en maar afwachten of er op een sollicitatie gereageerd zou worden, dus toen besloot ik 't maar gewoon zelf te doen
Ik ben dus meteen voor mezelf begonnen, eigenlijk zonder ervaring. Klanten werven gaat beter nu ik een nieuwe website heb, maar het moet nog wel beter want ik kan er nu nog niet goed van leven. Maar het groeit wel, dus dat gaat wel goed komen.
Maureen95 schreef:Vandaag heb ik samen met Feline van Felinehoi een video opgenomen over paddock paradises. Wordt echt een superleuke video