Jeuj, ik sta helemaal bovenaan pagna 2 haha Gat naar pagina 1 is wel nog behoorlijk groot (55.000-60.000 keys). Degene op plaats 25 heeft trouwens exact 1.000.000 keys
Oh, weet ik niet. Ergens tussen de 20 en 30 ofzo. Opzich is het geen grote verrassing
Eleionomae
Geplaatst: 24-11-10 17:45
ik stond gister zowaar op plek 76 dat vond ik wonderbaarlijk want ik typ voor mijn gevoel helemaal niet zoveel. zal nu wel weer vet gezakt zijn want hele dag niet achter de computer geweest, maar dan nog haha
RelarDevi
Geplaatst: 24-11-10 17:50
PureSylk schreef:
Oh, weet ik niet. Ergens tussen de 20 en 30 ofzo. Opzich is het geen grote verrassing
En ga je pas pulsen als je weer 1 miljoen keys hebt?
Dat wilde m'n vriendje graag. Het gaf hem, ondanks alles, geen prettig gevoel. Nouja, dan ga ik hem niet met man en macht proberen te overtuigen, zo super cool is het nou ook weer niet. Maar ik blijf natuurlijk braaf het team leiden en jullie aansporen om veel te typen. Hup hup
Jammer, PurseSylk. Het helpt niet als ik je vriend mededeel dat ik WP al 6 jaar veilig op mijn laptop heb, en mijn bankrekening is nog altijd niet geplunderd?
Wel tof dat je ons blijft aanmoedigen. Ik ben zelf weer 200 plekken op de wereldranglijst gestegen. Ik pulse wel alleen bij 200.000 keys, dus daar zal het aan liggen.