Straks ff een terug naar t wkc.. Is een AHopdracht.
Sani
Geplaatst: 06-03-13 16:00
Mijn gevaarlijk is afgewezen... Volgens hun vanuit de auto genomen.. Dus ga ik een nieuwe poging wagen.
Nou het gaat lekker.. Melkopdracht AH ook afgewezen.. Schapruimte klopt niet en een of andere can terwijl dat wel de cans waren.. Heb even reactie teruggestuurd want in voorbeeld staat dat de schapruimte op de kaartjes voor het schap staat en daar heb ik ze van overgenomen..
Mijn Etos was ook afgekeurd omdat ik volgens hun had ingezoomd op het schap. Terwijl ik in mn toelichting had aangegeven dat de paadjes heeeel erg smal waren daar en dat ik daarom geen goede foto kon maken. Had hem nog enigzins schuin genomen om toch alles erop te krijgen
Nou, de AH is door iemand anders ingepikt. Ik ga ook niet 2x op en neer naar een wkc voor een opdracht. Misschien morgen weer proberen... Die bloemdingen die er nu in staan... Heb je daar ook 2 uur de tijd voor om uit te voeren? Die starten 6u 's ochtends.. dus als je ze dan accepteert, kan je niks.
Oei das minder Maritje van je baan... Ik heb handgeschreven net ook gedaan en zie dat er vanmiddag weer 'melk bij AH' te doen is. Eens kijken of ik tussen mijn was door even een rondje door de AH kan maken
Dat verschilt nogal, de ene keer is het binnen 3 minuten gedaan en de andere keer duurt het een uurtje of 2 als er heel veel opdrachten open staan. Meestal is het bij mij binnen het uur wel gekeurd.
Wow mijn foto van de lucifer bij de Detail foto van de Photo a week opdrachten staat gewoon op de 2e plaats! Echt super cool! Ik hoef nog maar 10xp voor lvl 5, als mn Melk opdracht goed wordt gekeurd dan ben ik er