En toen stond er ineens een Etos opdracht bij! Was net op tijd met de opdracht vastzetten, want ze waren ook binnen 5 minuten weg... Nog effe 2 euro extra verdienen straks!
[edit] O je kunt er maar 1 per Roamler doen dus logisch dat de anderen ineens weg waren
herbielover
Geplaatst: 12-07-12 21:44
huh bij mij werkt de app niet... ik had hem geinstalleerd en toen zei die voor de inloggegevens.. maar ik heb nog geen account dus ik wou registeren en dan vraagt die of ik een activatiecode heb heb ik nee gedrukt.. en dan zegt die opeens:
Het spijt ons. Momenteel hebben we op jouw locatie voldoende Roamlers. Volg ons op twitter en/of Facebook om te zien wanner we weer nieuwe Roamlers toe laten.
de locatie waar ik me bevindt is maastricht maar ik logeer nu bij me oma en ga morgen weer naar mijn woonplaats heerlen/hoensbroek ben benieuwd of ik daar het zelfde bericht krijg
Even de OP lezen, je hebt een invite code nodig. In bepaalde gevallen kun je zonder, wanneer je bvb in een gebied woont met weinig Roamlers. Wanneer dat niet t geval is moet je dus uitgenodigd worden door iemand die Roamler is en een code heeft om weg te geven.
Mijn app werkt niet meer terwijl ik een opdracht aan het uitvoeren was in de plenzende regen! Volgens Roamler komt het door drukte in de app, hoe zou dat nou komen? Beetje jammer.