Annash schreef:Ook weer even gepulsed. Ik sta momenteel op een 13e plek in een maand tijd.
*verslikt zich in cola
EEN MAAND TIJD?!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annash schreef:Ja... volgens mij wel.
Annash has been a participant since 2010-10-11 (4 weeks ago), and in that time has typed 1,410,399 keys, clicked 116,020 times and moved his or her mouse for 7.86 miles. Averaging 0.48 keys and 0.04 clicks per second. This user last sent a pulse to this server on 2010-11-13 21:30:32 and has sent a total of 90 pulses overall. Annash lives in United Kingdom. Annash also referred 0 users to WhatPulse.
Oepsie.
__Elizabeth schreef:Als je jezelf niet terug kan vinden in de lijst heb je het zelfde aantal pulsen als iemand anders en sta je dus met z'n 2en op 1 plek. de laatste die er bij komt staat niet in de lijst. heb je 1 puls meer sta je weer in de lijst
Polivy schreef:__Elizabeth schreef:Als je jezelf niet terug kan vinden in de lijst heb je het zelfde aantal pulsen als iemand anders en sta je dus met z'n 2en op 1 plek. de laatste die er bij komt staat niet in de lijst. heb je 1 puls meer sta je weer in de lijst
Ah, thanks. Wel maf, want je zou zeggen dat ze dan kijken naar de clicks...
SanderD schreef:Ik zie het inderdaad Orienta, je bent hard gestegen! Hoog keygemiddelde heb je volgens mij. Moet ik me al zorgen gaan maken?
Zie overigens dat er een nieuwe versie van WP is uitgekomen, 1.7, of is dit al oud nieuws?
Je schijnt tegen elkaar te kunnen strijden of iets dergelijks. Even downloaden.