Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BernetteO schreef:Heerlijke post Rianca, genieten die kleine dingetjes in de zomer!
Spannend Maureen, het komt zo wel heel dichtbij!
Ik had nog een post over Wedstrijden Zuid
happypaardje schreef:Ik kan ook niet op je site komen, Bernette, ligt de server er af?
Heerlijk geschreven Rianca!
En wat spannend Maureen, duimen dat alles goed is. (Wat moet je trouwens lang op die keuring wachten, lijkt me heel naar om zo in de zenuwen te zitten)
happypaardje schreef:Yesh, nu doet hij het Bernette. Netjes gedaan op de wedstrijd, zo te horen!
Wat heb je tegenwoordig een ingewikkelde spam-filter, ik moest ineens allemaal plaatjes aanklikken xD
Aah, vandaar, Maureen. Ik dacht al, bij mij kon dat echt al de volgende dag. Maar dan inderdaad even wachten maar.
Bij mij ook een nieuwe post. Ik heb net heerlijk een wandeling gemaakt in de regen, en dat leverde flink wat foto's en inspiratie op: 10 quotes about rain that will make you love summer storms
happypaardje schreef:Yesh, nu doet hij het Bernette. Netjes gedaan op de wedstrijd, zo te horen!
Wat heb je tegenwoordig een ingewikkelde spam-filter, ik moest ineens allemaal plaatjes aanklikken xD
Aah, vandaar, Maureen. Ik dacht al, bij mij kon dat echt al de volgende dag. Maar dan inderdaad even wachten maar.
Bij mij ook een nieuwe post. Ik heb net heerlijk een wandeling gemaakt in de regen, en dat leverde flink wat foto's en inspiratie op: 10 quotes about rain that will make you love summer storms