En als je me nog eens extra stemmen wil geven schrijf je jezelf in via mijn link: http://woobox.com/aw4ypy/cyihdg Krijg ik nog eens 2 stemmen extra. Voor de fanatiekeling
Ik ben er mee gestopt. Ik vergeet steeds te kijken.
Robyn vk profielfoto te paard met handpony Roos de Vries, profielfoto met witte poezel en brunette Rebecca M aria Bisschop , profielfoto een pony Selenaa Jonkers. Profielfoto met pony. Leonie 87= linn,a Mul;der. Profielfoto weimeraner pup Lor1_1984 = Abi Gail, foto van zwarte kat in de bosjes Ghostattack: Britt Schiks, profielfoto met een meisje op een paard (niet die andere Britt ) Chareti Tromp, profielfoto mijn hondje in het gras Jo Landa, profielfoto een Elvispaardje Sas Cha, profielfoto bloemen Naomi Jansen, profielfoto zwart-wit foto van een pony Cimmy Lou foto in steampunkstyle met een hele charmante Rogan Kelly Aardappel , profielfoto van een ringstaartmaki Helene Chin, profielfoto van een pony die in de zon kijkt Nikki Overig, profielfoto van mijn hond, bruine labrador Bo Robyn, profielfoto van een pupje en een zwart witte hond op roze kleed Y ara van Leeuwen, profielfoto haflinger Jolanda Vd Berg, profielfoto landschap uniek2306 = saskia chillo lucca = profielfoto van mezelf en mijn 2 kids esmolove = Zoé Kwiek , profielfoto jong frans hangoor konijntje in openhaard naast nepvarkentje S imone J asper. Portret foto. P etronella D ohmen, profielfoto van aantal stenen met tekst in handen Dimple: Jessica Nicolai. Profielfoto van tekst 'Ik lief jou'. NikkiLoves: Nikki Coopmans. Profielfoto haflingeroog/half hoofd Ylvy Willebrands: profielfoto met vriend en omslag met bont paard cheyen feninga, profielfoto zwart wit, oortjes paard en over de weg __Nicole = Nicole DB, profielfoto van mijn donkerbruine paard Johanna01 = Hendrika Johanna, profielfoto samen met vriend NoorWJ = Noor den Boer, profielfoto samen met shetlandpony Eli Ne = Het hoofd van mijn shetlander leanne Visser, hoofd fries/anda Mandyy = Mandy van Veen, foto met lieveheersbeestje _Zoe = Zoë, foto van mijn zwarte andalusier Fem Lin = plaatje van een engel die een klein kindje de weg wijst. Annemiek Coumans = met de tinker-kont Marloes Bakker, profielfoto van wedstrijd op fjord, omslagfoto van cavia Olina = Lina Ree, profielfoto van ponyoog Peggy Maria =profiel foto stelletje met 2 honden Aleeneh = Mish Lien, profielfoto met een nieuwsgierig vos veulentje mandje = Har Manda profielfoto mijn gevlekte kat.
Nou ik heb het Toni & Guy ding maar opgegeven, vandaag weer naar het postkantoor geweest en weer deden ze of zij van niks wisten. Ik blijf er niet als een idioot naar toe gaan om elke keer maar het zelfde aan te horen, dus zet het maar snel uit mijn hoofd. Mocht ik weer iets winnen laat ik het maar naar mijn moeder in Friesland sturen, dan maar wat later binnen krijgen als helemaal niet.
Djoena
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-15 18:25
Ik mag vanavond mijn pakket ophalen
Balen Rudina... heb je verzendkosten moeten betalen??