Ik heb nog visquests, gardener quest (Die race van bjorn lukt niet), nog 700 reputatie bij de lightning cirkel Observatory store en GED quests... Vissen heb ik misschien 3 keer gedaan
hey ladies wanneer leer je ook al weer springen? ben nu level 5 maar kan nog steeds niet springen pfff ben wel starrider nu heb ik 2 acc en nu al niks meer te doen pfff
Champie_Me
Geplaatst: 29-12-13 23:52
Hee ladies,
Ik zit nogsteeds op de gratis dagen waarmee ik het volledige spel in kan. Nu ben ik in valedale lake en heb onder de waterval een ster gevonden maar ik kan er niet bij en het randje is ook te smal om op te kunnen lopen. In volle snelheid door het water galopperen en in de ster stoppen werkt niet dan sta je daar een seconde en zegt hij dat het water te diep was... Iemand een idee hoe dit op te lossen? Ik heb fotos op mn telefoon maar kan die niet uploaden maar als je wil kan ik die wel via whatsapp of mail sturen (pb dan even)
Als je erin kan stoppen heel hard het water in galopperen en als je er dooreen gaat snel klikken dus recht ervoorstaan 1 hand ip vooruit drukken en de andere op de muis