Heb nog steeds geen enkele aflevering gekeken, stuur iedere keer hetzelfde in en tot nu toe gaat dat goed Ik heb cupido ook ingestuurd en die is goedgekeurd, vakantiekriebels net ook goedgekeurd. Gister melk bij AH goedgekeurd, maandag wasmiddelen bij Plus goedgekeurd, vorige week Coop verstival goedgekeurd, die was €12 waard dus dat was leuk
Zit nu op 3310xp en doe nou 2 maanden mee maar het gaat de laatste tijd wel wat langzamer.
Gisteren stond op 5km van mijn huis een check open voor vandaag a 10 euro, die van de hema flyers. Als die er straks nog is als ik vrij ben ga ik fietsen
Chrissie
Geplaatst: 15-02-13 16:26
Was net in het dorp, stond er nog een Hema opdracht open van 10 euro! Lekker meegepakt
Heb net ook een hema opdracht gedaan, en een bananencheck en melkcheck. Nu ben ik lever 2 met 14,50 in de pocket en lekker gefietst . Morgen hier cola en frisochecks doen
En wat als ik nou beloof dat ik er ook echt wat mee doe? Haha Ik volg dit topic al even maar kon nooit mee doen want had geen iphone, nu dus wel........ en wil heel graag beginnen!