Dat heb ik soms ook, dan is computer opnieuw opstarten vaak wel voldoende.. Maar ik beloof niet dat het bij jou ook zo is.
SanderD
Geplaatst: 05-11-10 15:17
Bij mij heeft dat ook geholpen, na de goede tip van MC. Waarschijnlijk is bij het opstarten van Whatpulse dan iets niet oké gegaan, waardoor hij niet in de balk verschijnt. Bij andere programma's is dat niet zo erg, maar bij WP heb je het icoontje nodig om te pulsen (de sneltoetsen werken volgens mij ook niet als het icoontje er niet staat).
@Anouk: wat ik schreef is in overeenstemming met de regels en in die hoedanigheid ook het standpunt van het team, jep. Aangezien zaken omtrent 'pulsen-standen-keys' betrekking hebben op WP, zijn ze ontopic zolang het geen slowchat wordt, echter heb ik daar wel een persoonlijke kanttekening bij, namelijk dat we wat mij betreft rekening moeten blijven houden met nieuwe WP-gebruikers. Maar dat komt op deze manier wel goed, dus einde discussie wat mij betreft.
De software is sowieso een klein beetje vaag... Ik heb bijvoorbeeld net als anderen de nieuwste versie, maar er zitten duidelijk verschillen in, zowel de mogelijkheden als de plaatsing van de onderdelen zijn anders. Heel vreemd, ik kan bijvoorbeeld geen afbeelding genereren van mijn 'key frequencies', anderen wel.
Maar als ik vanavond beetje doortyp, kom ik vanavond nog wel op 31 denk ik
Eleionomae
Geplaatst: 07-11-10 21:28
ik tik blijkbaar onbewust toch meer dan ik dacht, want ik zit nu al op bijna 100.000 ben inmiddels ook al gestegen tot plek 96, nog lang niet in de top 10, maar agh elke pulse telt mee voor de grote team ranglijst
Ik heb me ook aangemeld maar... Ik wil het graag installeren, ik doe dat maar als ik het wil openen komt er: Zoeken naar whatpulse.exe, druk op bladeren als u het bestand handmatig wilt zoeken