Ik ben dus op zoek naar iemand die leuke ideeën heeft voor een spel, html-kennis en tijd om een spel te beheren

Stuur maar een PB

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dianta schreef:Bestaan er eigenlijk nog paardenspellen of zijn er nog mensen bezig om eentje te maken?
Sinds de automatisering van paardenspellen is het aantal dat handmatig beheerd word sterk achteruit gegaan, wat ik zeer spijtig vind...
fetisje schreef:Dianta schreef:Bestaan er eigenlijk nog paardenspellen of zijn er nog mensen bezig om eentje te maken?
Sinds de automatisering van paardenspellen is het aantal dat handmatig beheerd word sterk achteruit gegaan, wat ik zeer spijtig vind...
Hier heb ik niets aan toe te voegen, laten we hopen dat er weer een opmars komt!
HorseyDude schreef:Hee hee, kan iemand mij ALSJEBLIEFT helpen? Ik heb laatst de game Horsez: plezier op de manege gekocht maar ik kom geen STAP verder. Op een gegeven moment moet je winstpunten halen bij de manege. Goed, ik heb er nu dus al 1, alleen waar moet ik nou de TWEEDE gaan halen om door te gaan? Ik heb alles al afgezocht en die vent bij de stallen helpt mij ook geen stap verder. Kan iemand mij raad geven?
Pumbaa_ schreef:HorseyDude schreef:Hee hee, kan iemand mij ALSJEBLIEFT helpen? Ik heb laatst de game Horsez: plezier op de manege gekocht maar ik kom geen STAP verder. Op een gegeven moment moet je winstpunten halen bij de manege. Goed, ik heb er nu dus al 1, alleen waar moet ik nou de TWEEDE gaan halen om door te gaan? Ik heb alles al afgezocht en die vent bij de stallen helpt mij ook geen stap verder. Kan iemand mij raad geven?
zit het spel op je PC of op playstation?