Nieuwe vorm van dressuur (VideoClip)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 15:07

Juultj schreef:
bizzybijtje schreef:
het is een normale gang voor die paarden, net als dat ijslanders tölten of telgang doen!!!

Hoe zeker weet jij dat dit een normale gang is voor paarden?
Het ziet er namelijk erg on natuurlijk uit. Die achterbenen raken bijna de grond.

Kijk, daar begon het mee

Julia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 15:09

Ja dat is in jou belevenis zo. Ik weet niet in welke wereld jij leeft hoor, maar jij zoekt het bij een ander. Lees je eigen berichten nog maar eens na. Jammer dat dit topic zo uit de hand loopt. Misschien een slotje een goed idee? Er worden nauwelijks meningen gegeven. Nee het is alleen maar 3 of 4 bokkers die met elkaar in discussie zijn. Hier is bokt niet voor en jammer voor het topic.
Hier meningen over graag?!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 15:11

Ja, daar ben ik het wel mee eens. Maar jullie reageerden wel heel 'droog'. Alsof je het gemeen bedoeld

Julia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 15:11

Over die quote van daarnet nog even dit.

Ja dat is een vraag. Volgens mij ben je nog steeds niet zeker van je zaak. Die achterbenen raken NOG STEEDS (ja ja wie had dat verwacht) de grond en het is gewoon niet natuurlijk, wat wel natuurlijk is voor deze dieren hebben we gezien op www.gangenpaarden.nl bij de filmpjes die WildWings heeft geplaatst. Bedankt daar voor WildWings!

Julia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 15:12

Jij bent het dus met me eens, dat vind ik fijn. Nog meer mensen mee eens of oneens dat 1 van de mods hier een slotje opdoet?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 15:18

Juultj schreef:

Ja dat is een vraag. Volgens mij ben je nog steeds niet zeker van je zaak. Die achterbenen raken NOG STEEDS (ja ja wie had dat verwacht) de grond en het is gewoon niet natuurlijk, wat wel natuurlijk is voor deze dieren hebben we gezien op www.gangenpaarden.nl bij de filmpjes die WildWings heeft geplaatst. Bedankt daar voor WildWings!

Wat bedoel je met die achterbenen

Julia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 15:20

bizzybijtje schreef:
Juultj schreef:

Wat bedoel je met die achterbenen

De achterbenen van de paarden die je op het eerste filmpje ziet raken bijna de grond, zoveel druk dus op de achterbenen omdat het zadel een heel eind naar achteren ligt en de ruiter dus ook een heel eind naar achteren zit.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 15:26

ja, maar ik denk nog steeds dat ze zo zitten om de voorbenen niet te belemmeren

Julia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 15:27

bizzybijtje schreef:
ja, maar ik denk nog steeds dat ze zo zitten om de voorbenen niet te belemmeren

Jeuj
Zie, dit gaat al een stukje vriendelijker. We zijn het dan wel niet met elkaar eens, maar dat betekent niet zomaar dat we dan maar een hekel aan elkaar moeten hebben. Bedankt voor je mening!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 15:46

alstublieft:P

_Luziream

Re: Nieuwe vorm van dressuur (VideoClip)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 18:34

Gelukkig kunnen jullie ook normaal discussieren

PoelieWoelie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 19:37

Precies, gewoon normaal discussieren dan is er ook geen slotje nodig.