[***] schreef:ik zit nog steeds vast bij de eerste vraag.. ik had zijn huis.. maar dat klopt niet
waar heeft harry een hekel?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
[***] schreef:ik zit nog steeds vast bij de eerste vraag.. ik had zijn huis.. maar dat klopt niet
friesepaard schreef:[***] schreef:ik zit nog steeds vast bij de eerste vraag.. ik had zijn huis.. maar dat klopt niet
waar heeft harry een hekel?
[***] schreef:[***] schreef:
zijn familie
de duffelings.. maar dat doet het niet
maak er meervoud van
Jennyzz schreef:Voor 33: Zijn initialen zijn fout. Maar die initialen staan voor zijn ...... (Het antwoord moet in het meervoud!)
Mickey schreef:Jennyzz schreef:Voor 33: Zijn initialen zijn fout. Maar die initialen staan voor zijn ...... (Het antwoord moet in het meervoud!)
Zover was ik ook al, maar ik kom niet op het juiste antwoord.
Jennyzz schreef:Tja, 39 is echt een moeilijke.Heb je gelezen wat er over het hulpforum over dat vertalen stond? Dat alles hetzelfde betekent maar dan in een andere taal. Het betekent: Het boze oog. Welke leraar (in boek 5 dacht ik) heeft iets met een oog te maken?
![]()
Lukt het zo?
Centmenta schreef:Jennyzz schreef:Tja, 39 is echt een moeilijke.Heb je gelezen wat er over het hulpforum over dat vertalen stond? Dat alles hetzelfde betekent maar dan in een andere taal. Het betekent: Het boze oog. Welke leraar (in boek 5 dacht ik) heeft iets met een oog te maken?
![]()
Lukt het zo?
dank u
met zulke hint kom je er wel