Waarom moet ik krachtvoer hebben als mijn paard toch nog niet aan het werk is?Ik dacht dat dat alleen nodig zou zijn voor wedstrijden etc.
Fennadev schreef:Waarom moet ik krachtvoer hebben als mijn paard toch nog niet aan het werk is?Ik dacht dat dat alleen nodig zou zijn voor wedstrijden etc.Staat nergens beschreven dat het alleen voor wedstrijden is haha
Zet je elke dag nieuwe staldieren neer? Zie ineens andere katten dan die ik vanmiddag gekocht heb. Leuk!
Mijn kat die ik had gekocht is ook anders dan het plaatje wat ik zag, maar vind haar even goed schattig. Ik heb nu een IJslander merrie en een Marwari hengst, vind ze beide erg knap!
prugelpiet schreef:Zet je elke dag nieuwe staldieren neer? Zie ineens andere katten dan die ik vanmiddag gekocht heb. Leuk!Nou soms bij bijvoorbeeld de katten wel 3 a 4 keer per dag, zo snel gaat het soms Alles is weer bijgewerkt!
DohoShots schreef:white_flame schreef:Lijkt mij erg leuk! Ik heb mezelf aan gemeldWelkom! Je stal is aangemaakt!Dankjewel!
Fennadev schreef:Had ik nu wel of niet een varken gekocht, ik kan me daar vaag iets van herinneren?Miss Piggy toch had je gekocht?
Fennadev schreef:Ik had er eentje Piglet genoemd dacht ik xDDat roze varkentje wat nu weg is.Ik kan geen formuliertje met de naam piglet vinden dus ik denk het dan niet haha
DohoShots schreef:Heeft 1 van jullie al uitgeprobeerd of je je reactie op het forum nog kunt bewerken?Nee lukt niet