Yontheke schreef:HippoLogic, ik zie net dat je in Canada zit. Dus negeer mijn vorige vraag maar
Ik ga WordPress eens bekijken. Ken er helemaal niets van.
Naja je kan het eerst gratis proberen. En dan altijd nog een abonnement nemen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fenrir schreef:Het ligt er ook een beetje aan wat voor soort blog je wilt, als je van plan bent veel (lange) teksten te plaatsen en niet zoveel interactie met je volgers hoeft zou ik ook voor wordpress gaan.
Yontheke schreef:Fenrir schreef:Het ligt er ook een beetje aan wat voor soort blog je wilt, als je van plan bent veel (lange) teksten te plaatsen en niet zoveel interactie met je volgers hoeft zou ik ook voor wordpress gaan.
Op welke manier bedoel je de interactie met je volgers?
Ben al eens even naar WordPress aan het kijken. Lijkt me inderdaad goed om mee te beginnen.
Drunksheep schreef:Juist WordPress is een ontzettend veelzijdig CMS waar je gewoon een 'statische' site mee kan bouwen of juist een interactieve blog. Er zijn zoveel plugins voor! Je zou er zelfs een forum achter kunnen hangen
Fenrir schreef:Drunksheep schreef:Juist WordPress is een ontzettend veelzijdig CMS waar je gewoon een 'statische' site mee kan bouwen of juist een interactieve blog. Er zijn zoveel plugins voor! Je zou er zelfs een forum achter kunnen hangen
Maar je kunt bijv geen posts van anderen rebloggen, privé berichten/chats sturen en dat soort dingen (voor zover ik weet dan! Heb vroeger WP wel gebruikt, maar nooit heel uitgebreid)
Yontheke schreef:Ik ben helaas zelf niet erg handig met foto en bewerkprogramma's. Gebruiken jullie dat veel?
Drunksheep schreef:Fenrir schreef:Maar je kunt bijv geen posts van anderen rebloggen, privé berichten/chats sturen en dat soort dingen (voor zover ik weet dan! Heb vroeger WP wel gebruikt, maar nooit heel uitgebreid)
Er zullen vast plugins voor zijn, en anders kun je het natuurlijk zelf (laten) bouwen. Maar bovenstaand lijkt me ook niet echt het doel als je zelf blogs schrijft.
Drunksheep schreef:Yontheke schreef:Ik ben helaas zelf niet erg handig met foto en bewerkprogramma's. Gebruiken jullie dat veel?
Ik gebruik Photoshop/Lightroom/Illustrator. Voornamelijk omdat dat mijn 'vakgebied' is, maar voor m'n blog kan ik dan net mijn foto's wat mooier maken (kleur, contrast, vlekje wegwerken enzovoort). Of dus een logo ontwerpen haha.
HippoLogic schreef:Met WP kun je juist makkelijk rebloggen!
@|Fenrir: USA, op de 2e plek NL en daarna UK en op 4 Canada.