Automatisch browserspel Mijn Manege

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 21:37

Nog testers nodig?

eline95enile

Re: Automatisch browserspel Mijn Manege zoekt testspelers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-15 21:42

Haha wat een reacties! We hebben even overlegd en besloten niet nog meer testspelers toe te laten. Vanaf aanstaande maandag is het spel wel voor iedereen te spelen :D

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 21:47

Wow 65 spelers al :wow: ben nu op mobiel aan t spelen! Hele mooie mobiele site!

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 21:52

liliekska schreef:
Wow 65 spelers al :wow: ben nu op mobiel aan t spelen! Hele mooie mobiele site!

Echt wel! De mobiele versie vind ik nog mooier dan de gewone versie! *D

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 22:18

Ik ben nu een week geregistreerd maar als ik solliciteer bij een baan zegt hij: Je moet eerst een week lid zijn.

Terwijl ik die maandag ochtend al lid was :) Heeft verder geen haast hoor, deze vraag. Maar ben even te lui om helemaal een topic op het forum te maken :+

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 22:25

Ik ben nu een aantal uur aan het testen en het gaat goed vooruit :)

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 22:51

Helaas kan ik mij via mijn mobiel niet inschrijven voor wedstrijden

fro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 09:41

Ik ga mij vanavond registreren.

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 09:46

Vind het erg leuk! Vind ook niet dat het levelen langzaam gaat, juist erg snel. Hoop wel dat dit straks minder snel is, voor mijn gevoel vlieg ik door de levels heen.

Een dingetje: als ik een nieuwe badge heb kan ik dan ook zien welke? Is niet belangrijk maar zou het wel leuk vinden als je makkelijk kunt zien welke nieuwe badge je gekregen hebt.

Misschien heb ik erover heen gelezen, maar zit er nog verschil in de drie lessoorten? Uit ervaring dacht ik duur is vast beter, maar nu twijfel ik xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 11:44

Is het geen optie om het prijzengeld een beetje te veranderen? Ik ben nu namelijk 130 euro kwijt en ik heb helemaal niks gewonnen terwijl de 3e plaats 390 euro heeft gewonnen... Als er 4 mensen mee doen dan begrijp ik dat nummer 4 niets wint maar als er 10 mensen mee doen en er krijgen er maar 3 een prijs... De eerste plaats heeft 1560 euro gewonnen en de rest heeft niks.

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 11:47

amado7 schreef:
Ik ben nu een week geregistreerd maar als ik solliciteer bij een baan zegt hij: Je moet eerst een week lid zijn.

Terwijl ik die maandag ochtend al lid was :) Heeft verder geen haast hoor, deze vraag. Maar ben even te lui om helemaal een topic op het forum te maken :+

Toch willen wij erg graag dat er gewoon op het forum een topic gemaakt wordt. Marco zit namelijk niet op bokt en die kan dus dan ook technische dingen niet oplossen als dit via bokt gaat. Dus graag even een topic aanmaken op het forum, geldt ook voor de andere mensen die vragen/opmerkingen hebben.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 11:48

Oke is goed. Ik zal even een topic aanmaken :)

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 14:07

ik ben level 13, ben benieuwd wat er allemaal gebeurd als je level 15 bent :) al heb ik geen geld, dus waarschijnlijk weinig hahaha.

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-15 15:24

Danique: Dat is een beetje een punt met de geldverdeling in het spel. Nu gaat er per wedstrijd minimaal even veel geld in als uit. Bij de vorige versie lagen de bedragen lager en kon je alsnog veel winnen waardoor dit scheef ging lopen, maar we houden het even in de gaten :)

Haha je gaat wel snel Miesemuisje!

Al iemand die een paard heeft? :)

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 15:28

Ik ben nu level 9. Vind het op zich wel snel gaan met de levels!
Zou het persoonlijk alleen wel leuk vinden als je tussendoor wat meer te doen hebt zegmaar, nu is het trainen - vegen - quiz en tussendoor wachten. Maar ik ben vrij ongeduldig met dat soort spelletjes, dus misschien is dat het. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 15:29

eline95enile schreef:
Danique: Dat is een beetje een punt met de geldverdeling in het spel. Nu gaat er per wedstrijd minimaal even veel geld in als uit. Bij de vorige versie lagen de bedragen lager en kon je alsnog veel winnen waardoor dit scheef ging lopen, maar we houden het even in de gaten :)

Haha je gaat wel snel Miesemuisje!

Al iemand die een paard heeft? :)

Ik snap dat het geld een beetje 'in toom' gehouden moet worden maar helemaal in het begin kan dit (denk ik) best wat losser gelaten worden. Als ik namelijk niet aan die wedstrijd mee had gedaan had ik nu het dubbele aan geld gehad en had ik straks misschien een paard kunnen kopen. Nu ben ik klusjes voor 4 coins aan het doen tot in de eeuwigheid. Schroef dan het geld wat je bij klusjes/quiz krijgt een beetje op (naar 10 ofzo) zodat het tenminste nog een klein beetje aantikt.

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 15:30

Ik heb inmiddels een paard. Gisteren geregistreerd, nu level 23, dus het gaat voorspoedig. (Maar ik ben dan ook de hele dag een beetje aan het klikken, tussen het leren door haha.)

Tussendoor is er inderdaad nog wat weinig te doen. Mag wel wat meer uitdaging in zitten, wat extra opdrachten.. of misschien wel geheime opdrachten die je kunt ontrafelen of iets dergelijke.. Het is nu inderdaad veel trainen, vegen, quizzen en wachten. :D

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 15:45

Geld is ook een beetje mijn probleem. Ik ben lvl 14 maar kom nog niet in de buurt voor wat ik nodig heb voor een eigen paard.

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 15:46

Wow jij gaat snel grumpycat :wow:

Ik heb inmiddels een paard en dat gaat lekker :)

Ik heb nu ook een eigen stal en ben aan het sparen voor de rijbak. Daarna komt er een weide en ga ik lang heel lang sparen om mijn stal te upgraden zodat ik andere spelers verblojf kan bieden

Maar dat duurt nog wel een hele tijd.

Edit: ik heb er trouwens nu voor gekozen om eerst te sparen en daarna weer verder te levelen. Volgens mij zit ik nu op level 25 ofzo

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-15 15:58

Geld is aan de andere kant bij veel spelers juist in overvloed, dus dat maakt het lastig. We gaan nu kijken of we de geld balans iets beter kunnen krijgen.

Extra opdrachten ben ik met jullie eens, bevallen de badges wel al? Hiermee heb je dan natuurlijk ook al wat extra uitdaging

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 16:02

De Badges bevallen mij zeker! Van mij mogen er wel meer diverse badges komen, ik vind het een leuke sport om ze te verzamelen. :D

Ik merk zelf dat ik het moeilijk heb met geld. Ik heb een paard gekocht en tuig en toen was mijn geld op.. en om meer geld te verdienen moet ik dus steeds vegen en quizzen doen, maar dat gaat niet zo snel. Badges gingen bij mij in het begin héél snel, maar nu valt het tegen. (Op zich niet erg, maar wel lastig als je geld wilt verdienen. Inschrijfgeld voor de wedstrijden is ook duur, heb ik amper geld voor :D)

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 16:07

GrumpyCat schreef:
De Badges bevallen mij zeker! Van mij mogen er wel meer diverse badges komen, ik vind het een leuke sport om ze te verzamelen. :D

Ik merk zelf dat ik het moeilijk heb met geld. Ik heb een paard gekocht en tuig en toen was mijn geld op.. en om meer geld te verdienen moet ik dus steeds vegen en quizzen doen, maar dat gaat niet zo snel. Badges gingen bij mij in het begin héél snel, maar nu valt het tegen. (Op zich niet erg, maar wel lastig als je geld wilt verdienen. Inschrijfgeld voor de wedstrijden is ook duur, heb ik amper geld voor :D)

Wat had je dan verwacht van 1 dag spelen :') Moet natuurlijk niet te makkelijk zijn he, anders verveelt het ook snel.

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 16:10

Leen schreef:
GrumpyCat schreef:

Wat had je dan verwacht van 1 dag spelen :') Moet natuurlijk niet te makkelijk zijn he, anders verveelt het ook snel.

Wat ik had verwacht? In 1 dag een fokkerij met een stuk of 10 paarden op topniveau? :+
Nee was ook zeker geen klacht, meer een constatering. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 16:12

GrumpyCat schreef:

Oeh! Dan juist is er nu iets waar je je creativiteit kwijt kan. Ik heb daar een topic geopend met de vraag om mee te denken voor nieuwe badges! :D

Geld is inderdaad nog een issue, daar zijn we hard mee bezig om dat recht te trekken, zodat de balans veel beter is. Nog even geduld daarmee, want het doorvoeren duurt nog wel even. Voor nu.. veel sparen (wat mij ook moeilijk lukt, want ik doe zo graag de duurste trainingen en de duurste wedstrijden :+ )

Verder ben ik wel benieuwd of jullie al een idee hebben welk paard je straks wilt kopen? :D
Ik ben voor de arabieren gegaan *\o/*

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 16:16

Qua paard had ik liever een warmbloedje er bij zien zitten, maar dan maar een bruine arabier als het mogelijk is :o

Heb trouwens dadelijk al alles in 'bruin tuig' gekocht. Cap, laarzen,.. :D Moet toch matchen met de echte ik? :D