Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ben nu op mobiel aan t spelen! Hele mooie mobiele site!
Heeft verder geen haast hoor, deze vraag. Maar ben even te lui om helemaal een topic op het forum te maken
amado7 schreef:Ik ben nu een week geregistreerd maar als ik solliciteer bij een baan zegt hij: Je moet eerst een week lid zijn.
Terwijl ik die maandag ochtend al lid wasHeeft verder geen haast hoor, deze vraag. Maar ben even te lui om helemaal een topic op het forum te maken
al heb ik geen geld, dus waarschijnlijk weinig hahaha. 
eline95enile schreef:Danique: Dat is een beetje een punt met de geldverdeling in het spel. Nu gaat er per wedstrijd minimaal even veel geld in als uit. Bij de vorige versie lagen de bedragen lager en kon je alsnog veel winnen waardoor dit scheef ging lopen, maar we houden het even in de gaten
Haha je gaat wel snel Miesemuisje!
Al iemand die een paard heeft?

) GrumpyCat schreef:De Badges bevallen mij zeker! Van mij mogen er wel meer diverse badges komen, ik vind het een leuke sport om ze te verzamelen.
Ik merk zelf dat ik het moeilijk heb met geld. Ik heb een paard gekocht en tuig en toen was mijn geld op.. en om meer geld te verdienen moet ik dus steeds vegen en quizzen doen, maar dat gaat niet zo snel. Badges gingen bij mij in het begin héél snel, maar nu valt het tegen. (Op zich niet erg, maar wel lastig als je geld wilt verdienen. Inschrijfgeld voor de wedstrijden is ook duur, heb ik amper geld voor)
Moet natuurlijk niet te makkelijk zijn he, anders verveelt het ook snel. Leen schreef:GrumpyCat schreef:De Badges bevallen mij zeker! Van mij mogen er wel meer diverse badges komen, ik vind het een leuke sport om ze te verzamelen.
Ik merk zelf dat ik het moeilijk heb met geld. Ik heb een paard gekocht en tuig en toen was mijn geld op.. en om meer geld te verdienen moet ik dus steeds vegen en quizzen doen, maar dat gaat niet zo snel. Badges gingen bij mij in het begin héél snel, maar nu valt het tegen. (Op zich niet erg, maar wel lastig als je geld wilt verdienen. Inschrijfgeld voor de wedstrijden is ook duur, heb ik amper geld voor)
Wat had je dan verwacht van 1 dag spelenMoet natuurlijk niet te makkelijk zijn he, anders verveelt het ook snel.

GrumpyCat schreef:De Badges bevallen mij zeker! Van mij mogen er wel meer diverse badges komen, ik vind het een leuke sport om ze te verzamelen.

)