Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:Wellicht ten overvloede, maar willen de mensen op de wachtlijst even goed checken of je:
- Beschikt over een iPhone (3GS of nieuwer)
- Met dataverbinding (dus niet alleen wifi)
- Wel in Nederland woont (Belgen en Duitsers: helaas, er zijn op dit moment alleen betaalde opdrachten in Nederland. Roamler is wel ook net van start gegaan in de UK)
Er zijn daadwerkelijk mensen die me om een invite vragen terwijl ze over een Blackberry, Android-toestel of "ja maar ik heb een iPod Touch met wifi" vragen. In het laatste geval: je hebt niet overal wifi, dus als je eens een opdracht moet uitvoeren in een supermarkt oid dan gaat dat dus niet
s_casper schreef:Ik kreeg vandaag een bericht over de bierkoelkastopdracht en dat hij maar twee dagen beschikbaar zou zijn, maar als ik bij mijn opdrachten kijk, staat hij er niet tussen.
Sowieso doet de app vandaag een beetje raar, krijg steeds foutmeldingen bij het laden.
Morgen maar even kijken of ik weer verder kan.
Ik wil ook snel naar level 2, hihi
lieflampje schreef:Joepie, ik heb me mogen aanmelden
Las op FB dat je kans kon maken op een invite als je in een gebied woont waar er nog maar weinig leden zijn. Heb ik even mazzel dat ik in een verlaten gebied woon![]()
Morgen lekker aan de slag
NatassJa schreef:Kan iemand me helpen!? Heb een eindejaarsquizvraag: Onze buren bestaan 85 jaar. Zet een product van dit bedrijf op de foto.
Ik denk de Hema, maar kan er niks over vinden...