Ik kreeg echt iedere keer invalid token als ik boven de 3000 kwam (vanmiddag 15000 foetsie....) nu doet die het weer even, heb opnieuw geinstaleerd.. hopen dat het blijft werken!
Volgens mij is het gelukt... Ik heb die met de windows icoon gedownload... Ook zit ik in jullie team
Iris82
Geplaatst: 04-01-11 23:07
Ik doe nog steeds mee, maar ik kijk eigenlijk nooit op de site oid. Druk gewoon af en toe op pulse now. Help ik jullie daar eigenlijk mee? Of kan ik net zo goed stoppen?
PureSylk
Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-11 23:08
Dat is precies helemaal super Iris! Je hebt al bijna 100.000 keys aangedragen, da's al heel wat
Oh, we zijn vanavond ook de 200 members gepasseerd! Wat ook betekend dat we nu op de twede pagina staan als je sorteert op members, dat beloofd wat
Jeetje, maar zo veel type ik helemaal niet. Tis dat ik m niet op mn werkpc kan installeren, dan zou ik pas echt iets bijdragen. Maar goed, fijn dat ik iets nuttigs doe, ga ik nog ff door.
Trouwens een vraagje... Stel je sluit de pc af.. Verlies je dan al je tikken en klikken als je die nog niet verzonden hebt?
Anoniem
Geplaatst: 05-01-11 01:30
SanderD schreef:
Ik denk dat [***] iedere dag 's morgens aan een nieuwe pulse begint, is het makkelijkste om je record te zien lijkt me.
Klopt, ik pulse iedere keer vlak voor ik 's avonds mijn computer afsluit en begin 's ochtends met een schone lei. Wel pulse ik vaker dan één keer per dag, maar gelukkig heeft WhatPulse daar iets op gevonden
- Ga naar een willekeurig profiel. Het mijne: http://whatpulse.org/stats/users/311420/ - Scroll naar beneden naar Pulse history - Klik daar twee data aan. Let op: wil je je pulses van vandaag daarbij ook zien, klik dan bij dag 1 een dag in het verleden of de dag zelf, en bij dag 2 één (of meerdere) dagen in de toekomst. - Group by Day - Generate report
...en je krijgt een keurig totaalplaatje van wat iemand per dag heeft gepulsed.
Om deze methode enigszins bruikbaar te maken moet je dus wel iedere dag pulsen, bij bijvoorbeeld jou (Sander) zou zoiets niet helemaal betrouwbaar zijn omdat je je pulses nogal opspaart. In dat geval zou je wel "Group by Month" kunnen klikken voor een heel aardig idee per maand.
Bedankt voor je uiteenzetting Anouk, ik vind zulke statistieken wel leuk, dus misschien stop ik met mijn opsparen.
Alles rustig aan beginnen Ilovejah, iedere toets die je indrukt helpt mee natuurlijk.
Ik heb gisteren met Shanna/Annash uitgerekend, dat zij 5,3x zo veel typt als ik, en daarom dus al 69 miljoen zou hebben als ze even lang als mij meedeed. Wat mij een langzame tor maakt.
Anoniem
Geplaatst: 05-01-11 15:53
Kan je dat ook voor mij uitrekenen Sander? ik heb daar nu geen tijd voor *verder gaat met campagnewebsite maken*