dit kind zingt 'ge-wel-dig'...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 17:31

Waarom zou iemand zich trouwens niet mogen uiten?

Ik kan snappen dat je om dat filmpje lacht, 't meiske heeft inderdaad weinig zangtalent.
Maar waarom word er dan een topic aan gewijd? Laat dat kind lekker, op youtube is het al duidelijk genoeg gemaakt aan het kind dat ze er weinig van bakt...

Haha grappig, laten we met zijn allen op een site waar ze toch nooit komt (waarschijnlijk dan ;) ), haar eens even gaan uitlachen.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 17:33

Tsja, als ze zich daar niks van aantrekt zal ze zich hier ook niks van aantrekken.... En waar kan je je druk om maken zeg....

Frances

Re: dit kind zingt 'ge-wel-dig'...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 17:34

dus als ze zich er niks van aantrekt is het ok :P ?

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 17:35

xx_Horsiex schreef:
Tsja, als ze zich daar niks van aantrekt zal ze zich hier ook niks van aantrekken.... En waar kan je je druk om maken zeg....

Als jij je er niet druk om zou maken, zou je dit hele topic niet eens beantwoord hebben.
Dat valt alleen onder een andere vorm van interesse, maar qua aandacht is het niet anders.

En dat noemt mij hypocriet omdat ik nou eenmaal niet graag een schaap ben.

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 17:36

Maargoed, ik ga nu even wat paardrijden, dus eventueel nieuw antwoord kan je morgen pas verwachten van me.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 17:39

Equidea schreef:
xx_Horsiex schreef:

Als jij je er niet druk om zou maken, zou je dit hele topic niet eens beantwoord hebben.
Dat valt alleen onder een andere vorm van interesse, maar qua aandacht is het niet anders.

En dat noemt mij hypocriet omdat ik nou eenmaal niet graag een schaap ben.

Ik vond het niet prettig om voor pestkop uitgemaakt te worden om niks, en ik vind je niet hypocriet omdat je een andere mening hebt, maar wel om het feit dat ik jouw in je waarde moet laten omdat je een andere mening hebt, maar jij mij niet in mijn waarde laat omdat ik een andere mening heb.

Daarbij is youtube een wereldwijd kanaal en ben ik niet verantwoordelijk voor het welzijn van de persoon die zichzelf voor banketstaaf zet in een filmpje wat miljoenen kunnen zien. Als je dit pesten noemt weet je niet wat pesten inhoudt...

Als dit meisje niet uitgelachen wil worden had ze die filmpjes er niet op moeten zetten. Want hoe je het wendt of keert ze kan echt NIET zingen.

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 18:09

Het is hier niet de bedoeling om elkaar uit te maken voor pestkop/kinderachtig :j
Als jullie dat toch graag willen doen, doe dit dan via PB..

absque_dubio schreef:
Kreeg deze net van een vriend van mij, is wel heel triest.. (geen zang) :=
http://www.dumpert.nl/mediabase/544971/ ... count.html

Dit vind ik niet echt grappig, dat kind ik is in paniek en gaat zichzelf pijn doen.
Als het zó ver komt dan is dat duidelijk niet goed ;)
edit

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 18:20

Uhm, ze kan toch niet bijna het hele topic een pm sturen :P

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 18:22

Frances schreef:
Uhm, ze kan toch niet bijna het hele topic een pm sturen :P

Maar minstens de starter, of een moderator erbij halen ? (vind ik onnodig, maar ieder zijn mening)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 18:25

Equidea schreef:
@ link beginpost,
Vind het heel knap dat ze het tenminste probeert en het lef heeft om het uberhaupt te doen :)
Daar kunnen er hier een hele hoop nog van leren.
Lachen is makkelijk, het echt doen niet.

Volgens mij verwar je nu het woord 'lef' met dommigheid. :))

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 18:27

Nou ja als ze meerdere mensen wil aanspreken heef thet denk ik weinig zin alleen de starter een pm te sturen. Een moderator kan, maar ik vindt eigenlijk dat iemand er zo best iets van moet kunnen zeggen, komt er dan een discussie of bereik je niet het gewenste resultaat kun je imo altijd nog een moderator erbij halen :)

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 18:32

xD er staan wel geweldige filmpjes tussen! :')

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 18:35

Wat zou het "gewenste resultaat" moeten zijn dan Francis?

Dat dit topic op slot gaat???

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 18:39

tutje_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 18:40

hehe staan leuke filmpjes tussen,!

alleen met mama cancelt my wow acount vind ik minder zoals al gezegd werd de jongen is echt in paniek.

verder njaa vind het geen pesten moeten haar ouders/begleiders desnoods zij zelf er op letten dat dit niet op internet komt ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 18:41

Volgens mij is dat filmpje nep hoor. :+

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 18:42

Rebeccaa schreef:
Deze vind ik niet grappig, eigenlijk. Je ziet écht dat dat kind van streek is en het zichzelf uiteindelijk expres pijn gaat doen.. Vind als iets zover gaat, dat je zo van streek bent dat je jezelf pijn gaat doen, het niet echt grappig is. Hoe raar zijn geluiden etc. ook zijn..

Kan me NIET voorstellen dat die echt was hoor, wel allemaal erg toevallig...broertje die nog net op tijd camera gaat plaatsen en meteen na aanval camera ook weer op kan pikken :+

tutje_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 18:44

hmm, vind het er wel echt uitzien..
maar van de ander kant het is wel ook toevallig idd :+

fiandor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 18:45

Pff... het filmpje van dat meisje.
Beetje sneu allemaal.

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 18:45

minkie schreef:
Wat zou het "gewenste resultaat" moeten zijn dan Francis?

Dat dit topic op slot gaat???

Ik weet natuurlijk niet wat zij voor resultaat ermee wil bereiken ;) ik ben niet helderziend O:)
Maar misschien wou ze het gewoon een keer gezegt hebben, dan hoeft er volgens mij geen moderator aan te pas te komen :)
maar stel ze vindt de opmerkingen echt kwetsend en er wordt gewoon mee door gegaan zou ze nog altijd een moderator in kunnen schakelen, toch? maar net hoever je wilt gaan denk ik..
edit: een moderator kan dan kijken of deze een waarschuwing geeft of het topic op slot zou moeten of net wat..

Evanescence8

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 18:49

What the fiets xD Toen ik die kop alleen al zag :')

Wát een talent, echt prachtig hoe ze dat zingt, kan zo haar eigen clip opnemen! :D (uhum)

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 18:50

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 18:56

Joh, YouTube staat vol met dit soort filmpjes en het gaat niet om 1 iemand, maar volgens mij zijn er wel 6 verschillende mensen langs gekomen. Het is gewoon onschuldig vermaak, mensen worden hier toch niet tot op het bod afgekraakt, volgens mij zijn de meeste mensen hier gewoon zwaar verbaasd dat mensen dit soort filmpjes van zichzelf op het net plaatsen en dat is lachwekkend ja.

Als je iets plaatst weet je dat er commentaar op kan komen. Ik heb bijv. een filmpje op youtube staan van de bevalling van onze hond. De ene vond het prachtig, de andere vond het dierenmishandeling, want de hond slaakte een gil toen de eerst pup eruit kwam. Tsja, toen werd ik binnen no time uitgemaakt voor dierenmishandelaar. Het is rot, maar dat is het risico van een filmpje op het openbare internet plaatsen.

En mijn foto's die op internet staan zijn ook wel eens gebruikt voor een website waar ze amateur modellen belachelijk maken, ook dat was een beetje jammer, maar hey, ook het risico van je foto's openbaar hebben staan! Als je het niet wilt, moet je het niet plaatsen, maar alleen aan mensen in je nabije omgeving laten zien.

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 18:57

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 19:02