Spel Horse Reality

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 15:38

Gelukkig krijgen we nu nog DP. Maar ik denk dat ik wel afhaak als ik of 3 maanden moet wachten of geld moet gaan betalen om mijn paarden te verouderen. Ik vind een spel met een week= 1 jaar ouder al sloom gaan. Laat staan een maand per 1 jaar.

Marcella

Re: Spel Horse Reality

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 15:41

Zit de laatste dagen steeds meer eraan te denken om te stoppen.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 15:48

@Marcella heb je net als mij ook nog geen flauw idee wat het doel nou eigenlijk is in het spel en waarvoor je in het spel moet fokken enzo?

Edit; Ik vind zelf persoonlijk dus 12 dagen per jaar wel de max eigenlijk. Dan zit je 5 maanden vast aan 1 paard en dat is wat mij betreft lang genoeg, alleen er wordt door Deloryan totaal niet gereageerd op mijn zegje. Ik kan mijn vragen ook wel gaan stellen in het forum. Ga dat denk ik maar eens doen.

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 15:51

Fennadev schreef:
@Marcella heb je net als mij ook nog geen flauw idee wat het doel nou eigenlijk is in het spel en waarvoor je in het spel moet fokken enzo?

Edit; Ik vind zelf persoonlijk dus 12 dagen per jaar wel de max eigenlijk. Dan zit je 5 maanden vast aan 1 paard en dat is wat mij betreft lang genoeg, alleen er wordt door Deloryan totaal niet gereageerd op mijn zegje. Ik kan mijn vragen ook wel gaan stellen in het forum. Ga dat denk ik maar eens doen.

Er staat al op meerdere plekken op het forum waarom er hiervoor is gekozen. Dit heeft oa met seizoenen te maken die in het spel zitten ;)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 15:58

Snap er inderdaad bar weinig van aan de wiki heb je bar weinig of niks. Ze hebben het over kleur fokken, maar vind bar weinig kleur variatie. Niemand weet hoe het nu echt werkt met de keuringen. Tijdsduur is mij veels te lang.

Maar leuk spel voor als je een drukke baan heb om af en toe wat te doen voor afwisseling. :')

Retjethorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 16:01

Vergeet niet dat het een beta is en het spel nog lang niet af is. Bij veel rassen moeten er nog heel was kleuren bijkomen. Die keuringen en dergelijke staan waarschijnlijk ook nog lang niet op punt. Geef die mensen toch wat tijd om het spel uit te breiden... Ze zijn nu de voornaamste bugs eruit aan het halen voor ze nieuwe dingen kunnen toevoegen.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 16:03

In Howrse zitten ook seizoenen, maar ook daar veroudert een paard in 12 dagen als je dagelijks online komt. Ik vind dat dus niet een goede reden en de seizoenen zitten nu nog niet in het spel. Ik snap ook niet wat een paardenspel nou met seizoenen moet, het enigste wat je dan krijgt is indoor en outdoor competities. Of je moet ook al net als op howrse gewassen gaan invoeren. Maar goed ik wacht het nu nog rustig af hoor en train mijn paarden. Pas na de bèta beslis ik of ik zo'n langdradig spel wil spelen of niet. Want ik vind het aan de ene kant ook wel handig dat ik niet meteen superveel achterloop als ik eens wat minder train.

De wiki moet inderdaad ook nog afgemaakt worden. Alle kleuren die momenteel mogelijk zijn worden nu al raak gefokt. Dus tja, ik ga sowieso geen bonte oldenburgers ofzo sparen daarvoor. Die komen er vanzelf wel meer in.

Inderdaad Retjet, laat ze eerst die keuringsbug maar eens oplossen.

Joaquim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 16:05

Oh, Caspian is niet verkocht. Die ga ik dan maar even voor 3000 erop gooien. :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 16:08

O maar wacht wel rustig af hoor en dat met seizoen ben ik het wel mee eens met Fennadev. Doe voor nu voornamelijk klikken voor inkomsten en af en toe rondje trainen meer zie ik geen heil meer in voor het moment.

Heel eerlijk ben bang dat ze misschien iets te snel iets online gewild hebben met daarbij dat ze een aantal massa aanmeldingen hebben gekregen.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 16:12

Marcella schreef:
Zit de laatste dagen steeds meer eraan te denken om te stoppen.

+1
Je kan er gewoon te weinig op doen (tot nu toe).

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 16:16

Maar jongens het is een bèta :+ Dan is het niet zo gek dat er bugs in zitten, dingen nog niet af zijn. Het idee van een bèta is dat spelers die kunnen ontdekken, zodat het beheer het spel kan verbeteren. En vergeet niet dat Deloryan niet eens verstand heeft van paarden dus eerst alles moet onderzoeken hoe en wat. Ja dat duurt even, maar ik denk dat het spel genoeg potentieel heeft :j

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 16:19

Equiny is ook beta maar daar kan ik toch al meer dan hier en dat word door 1 persoon gedaan. Enige jammere is dat die stomme pixels mij niet willen geven wat ik wil met fokken (maar dat kan in het echt ook gebeuren met kleur fokken). :') }:0

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 16:24

Oh, ik ben erachter gekomen dat het wel aardig erfelijk is wat betreft doorgeven van goede prestaties op keuringen. Oftewel ik weet precies welke veulens ik wel en niet moet doen qua ouderdieren bij de Oldenburgers op de Amerikaanse markt.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 16:29

Leuk om nu te weten heb ik dus totaal waardeloze paarden veroudert heb waar je eigenlijk weinig aan heb met fokken.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 16:33

Fennadev schreef:
Oh, ik ben erachter gekomen dat het wel aardig erfelijk is wat betreft doorgeven van goede prestaties op keuringen. Oftewel ik weet precies welke veulens ik wel en niet moet doen qua ouderdieren bij de Oldenburgers op de Amerikaanse markt.

Hoe weet je dat dan?

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 16:40

Ik ben in de nakomelingen gedoken van Caroll haar paarden.
Zo scoren bijvoorbeeld Traumbild, Diana enz. samen met een ander van mijn lijstje met slechte paarden altijd max. 72 op keuringen.
Terwijl bv. Royal Rubine , Quelle en Castaway het goed doen op keuringen met hun nakomelingen. Dus dan weet je wat je voor combinatie moet kopen. Dan kun je beter bv Castaway x Diana doen, ipv Traumbild en Diana samen. En twee toppaarden bij elkaar is natuurlijk het beste dan.

Maar je kunt ook hebben dat bv. Kasimir en Diana heel slecht scoren en dan Kasimir met Twilight het wel aardig doet. Ik wil er nu een excel filetje van maken haha. Raak er door geobserdeerd nu.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 16:54

https://www.horsereality.nl/horses/3386/painted-twice
Dan heeft het ook weinig nut om deze ooit nog te verouderen kom nog niet eens boven de 70 punten met keuring. Tenzij ik alleen voor kleurfok ga.

Ik ga die veulen oefeningen nog wel afwachten of je daarmee veulens kan verbeteren of niet.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 16:58

Tja, Marcella, ik heb een koppeltje van paarden waarvan de ene telkens een 3de premie haalt en de ander al 5 keer een eerste heeft gehaald. Daarvan vermoed ik dat hun veulen een 2de premie veulen wordt, maar dat weet ik ook niet zeker. Want dat patroon zie ik ook bij de paarden van Caroll, een paard dat slecht presteert qua nakomelingen+ paard met keuringstoppers= 2de premie veulen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 17:00

Kijk dan alle veulen die er nu aan komen wel even aan. Maar had toch al de plannen om alle veulens die geboren gaan worden de verkoop in te gooien of het rusthuis in.

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 17:06

Marcella schreef:
Snap er inderdaad bar weinig van aan de wiki heb je bar weinig of niks. Ze hebben het over kleur fokken, maar vind bar weinig kleur variatie. Niemand weet hoe het nu echt werkt met de keuringen. Tijdsduur is mij veels te lang.

Maar leuk spel voor als je een drukke baan heb om af en toe wat te doen voor afwisseling. :')

Weinig kleur variatie? Ik weet niet of je ook maar enig verstand hebt van kleuren genetica maar deze game is súper realistisch wat betreft kleuren en heeft zelfs voor één genetische formule meerdere tinten voor de fenotypische kleur :n

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 17:08

Marcella schreef:
Equiny is ook beta maar daar kan ik toch al meer dan hier en dat word door 1 persoon gedaan. Enige jammere is dat die stomme pixels mij niet willen geven wat ik wil met fokken (maar dat kan in het echt ook gebeuren met kleur fokken). :') }:0

Equiny ziet er anders wel een stuk slechter eruit qua layout etc. HR is gewoon veel meer afgewerkt qua layout en hoe het eruit ziet. Daarnaast is ze al jaren bezig met dit spel, het is al een stuk beter dan in 2013 toen de eerste beta openging.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 17:13

Sfeer en gezelligheid geven mij dan bij Equiny meer voorkeur.

Zie hier gewoon hetzelfde gebeuren als het gedonder wat je nu iedere keer bij Howrse heb. Waar het echt alleen maar om geld geld en nog eens geld gaat.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 17:14

Ik ben er nu trouwens ook achter gekomen dat Diana een enkel creme gen heeft. Helaas heeft mijn slechte merrie t niet geërfd, stout beest xD

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 17:17

Oe dat is balen dan wel weer.

Ach kijk het voor nu gewoon aan en wacht rustig veulens af.

mutsiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 17:54