Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Fennadev schreef:@Marcella heb je net als mij ook nog geen flauw idee wat het doel nou eigenlijk is in het spel en waarvoor je in het spel moet fokken enzo?
Edit; Ik vind zelf persoonlijk dus 12 dagen per jaar wel de max eigenlijk. Dan zit je 5 maanden vast aan 1 paard en dat is wat mij betreft lang genoeg, alleen er wordt door Deloryan totaal niet gereageerd op mijn zegje. Ik kan mijn vragen ook wel gaan stellen in het forum. Ga dat denk ik maar eens doen.
Dan is het niet zo gek dat er bugs in zitten, dingen nog niet af zijn. Het idee van een bèta is dat spelers die kunnen ontdekken, zodat het beheer het spel kan verbeteren. En vergeet niet dat Deloryan niet eens verstand heeft van paarden dus eerst alles moet onderzoeken hoe en wat. Ja dat duurt even, maar ik denk dat het spel genoeg potentieel heeft
Marcella schreef:Snap er inderdaad bar weinig van aan de wiki heb je bar weinig of niks. Ze hebben het over kleur fokken, maar vind bar weinig kleur variatie. Niemand weet hoe het nu echt werkt met de keuringen. Tijdsduur is mij veels te lang.
Maar leuk spel voor als je een drukke baan heb om af en toe wat te doen voor afwisseling.
Marcella schreef:Equiny is ook beta maar daar kan ik toch al meer dan hier en dat word door 1 persoon gedaan. Enige jammere is dat die stomme pixels mij niet willen geven wat ik wil met fokken (maar dat kan in het echt ook gebeuren met kleur fokken).![]()