Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Iloveiswan schreef:soloro schreef:
Mijn prijs weet ik niet eens heb wel een niveau 4 bak en ben een manege zal der even naar kijken XD
5 per dag xD Ik had mijn manege op 50 per dag staan, vanwege mijn niveau 4 bak + mijn hoge paarden. Zou ik als ik jou was toch minimaal 25 vragen.
Ik vind het gewoon zo zonde dat al die prijzen zo laag staan. Met niveau 4 train je snel dingen hoog. Wij hebben er keihard voor moeten sparen
[/quote]linnie050 schreef:ik ben de enige nog met 25 zo schiet het natuurlijk niet op haha
Dus blijkbaar ben ik wel lekker in trek xD.
Morgen ben ik weer pensionstal. xD Heb maar 1 van de 3 drachtig, dus dit wordt poging 2 voor de andere knollen.
soloro schreef:Pensionpaarden blijven 1 week staan, tenzij de eigenaren ze zelf weg halenDus gewoon op landgoed zetten, over een week zijn ze weg.
Alwiene schreef:Ik neem wel de duurste lessen hoor Linnie, als dat het meest effectief is tenminste. Neem niet aan dat dat een probleem is? Vanwege onze constructie bedoel ik
luxje schreef:soloro schreef:Pensionpaarden blijven 1 week staan, tenzij de eigenaren ze zelf weg halenDus gewoon op landgoed zetten, over een week zijn ze weg.
Maar als ik dan via pb vraag of ze ze weg willen halen, vind ik het wat flauw dat ze dat niet doen...
Heb nu eigen paarden elders staan, omdat mijn stallen vol staan met paarden van anderen..