Ik quote uit de OP: "Hoe kan ik Roamler gebruiken? Tot nu toe is het beschikbaar op de IPhone 3GS, 4G en 4GS. Je kan alleen op uitnodiging een account aanmaken. De uitnodigingen zijn via een andere Roamler gebruiker te verkrijgen. Meestal zijn er wel een paar mensen die er een aanbieden op de Facebook pagina. Maar ook de Roamler bloggen in de gaten houden is een aanrader. Ze worden ook via marktplaats aangeboden, maar om ze hier te kopen wordt sterk afgeraden."
Die heb ik gelezen, ik formuleerde het verkeerd. Ik bedoel de activatie code, ik zag staan dat dat via facebook kan maar daar lees ik dat er regio's aan verbonden zijn. Werken alle codes per regio of maakt dat niet uit?
Ik ben een hele tijd niet actief geweest, omdat ik heel druk ben met m'n scriptie bezig ben.. Heb er vandaag maar weer eens een paar gedaan die toch binnen 5 min klaar waren. Binnenkort weer tijd voor betaalde opdrachten.
Je hebt een invite nodig van iemand die al Roamler is/actief is met Roamler. Je krijgt dan een mailtje met een code die je toegang geeft tot Roamler. Ze staan ook te koop op marktplaats, of worden met een actie weggegeven op de FB pagina.