Gefeliciteerd Doe je netjes. Ik schiet nog steeds maar niet op, maar ik moet binnenkort toch gaan beginnen met het schrijven van mijn scriptie, dus ik hoop dat t straks weer iets harder gaat
Haha, mooie stimulans om te beginnen met je scriptie schrijven; keys Hier ben ik het ronde getal alweer kwijt, maar wel een mooie mijlpaal gehad. CampNaNoWriMo doet ook weer wonderen!
Heb op m'n netbook ruim 800.000 keys staan. Alleen wil hij die nog steeds niet pulsen.
M'n laptop waarmee ik wel altijd pulste is afgelopen vrijdag helaas gecrasht, dus helaas dit weekend geen pulse van mijn kant. Morgen ga ik m'n nieuwe laptop ophalen, en dan kan ik weer vrolijk verder pulsen.
Ooit, wie weet ooit! Waar zijn de dagen gebleven dat ik continue op f5 klikte om te zien of ik je alweer in had gehaald of dat jij mij alweer ineens voorbij was?
Haha, dat waren nog eens tijden.. Om de 5 minuten kijken of ik je alweer ingehaald had, en stug door blijven typen om te zorgen voor een kleine voorsprong (wat nooit lukte).