Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:Sander, vraagje... Er wordt hier - in tegenstelling tot in het HK topic - wel over WhatPulse gekletst. Tussenstanden etc. Aan een typisch HK topic heb ik absoluut geen behoefte, maar mag je hier nu wel of niet je standen en typgedrag bespreken?
Nouks schreef:Grrr, nu op andere verbinding doet 'ie het ook nietInmiddels 7000 keys die maar niet willen loggen...
SanderD schreef:[***] schreef:Sander, vraagje... Er wordt hier - in tegenstelling tot in het HK topic - wel over WhatPulse gekletst. Tussenstanden etc. Aan een typisch HK topic heb ik absoluut geen behoefte, maar mag je hier nu wel of niet je standen en typgedrag bespreken?
Zolang het betrekking heeft op het (fantastische) fenomeen Whatpulse, is het niet offtopic. Het bespreken van standen en typgedrag mag in theorie dus wel plaatsvinden zolang het geen slowchat-symptomen krijgt.
Het belangrijkste denk ik is om in acht te nemen dat dit topic informatief moet blijven voor nieuwe WP-gebruikers. Je eigen standen doorposten hoeft dus niet altijd even nuttig te zijn voor hen, dat zou ik daarom liever in het HK-topic zien, waar het ook voornamelijk over WP gaat overigens.
Excuses voor mijn zeer tijdige reactie trouwens, mijn reactie is nogal mosterd na de maaltijd denk ik.