WhatPulse?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anniick

Re: WhatPulse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 18:35

Mijn hoogste is 6.227, en dat was gister :+

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 18:37

Er zijn nog maar 79 teams boven ons, qua leden aantal.
Dan moet qua keys de top 100 ook best haalbaar zijn toch? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 19:17

Grrr, op de één of andere manier doet whatPulse het hier ff niet meer... Ik kan niet pulsen, hij logt niet meer en ik krijg deze melding:

Afbeelding

Iemand enig idee en/of meer mensen met klachten? Zou wel oliebol zijn als ik deze 5000 keys kwijt raak :(

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 19:18

ja die had ik gisteren..... weg je keys :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 19:20

Maar het stomme is, ik heb WhatPulse tracker nu paar keer opnieuw opgestart. De keys blijven wel staan, maar worden niet gelogd (ook niet naar herstart) en als ik idd probeer te pulsen krijg ik steeds deze melding. Maar als een herstart niet werkt, wat dan wel? :(

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 19:21

hmm dan weet ik het niet... ik moest herstarten en was al mn keys daarmee ook kwijt. maar het pulsen werkte daarna wel weeer gewoon...

computer anders opnieuw opstarten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 19:22

Ariebombarie schreef:
computer anders opnieuw opstarten?

Als het écht moet.... :+

Uptime van 35 dagen en er staat nogal veel werk open :+

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 19:24

ik weet niet of het noodzakelijk is :') maar opnieuw opstarten verhelpt echt heel vaak issues :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 19:26

HEY! Hij logt weer! :D

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 19:26

mazzelaar :D

ik sta inmiddels op positie 99 :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 19:44

Hmmm... Hij telt dus nu wel weer (met behoud van keys), maar loggen wil 'ie niet... Ik vermoed dat het iets te maken heeft met de (dichtgespijkerde draadloze) internetverbinding waar ik momenteel op zit te werken...

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 19:54

ik sta inmiddels op 105 in het team, stijg ik toch nog redelijk door :))
Ben gewoon weer bezig met school, om maar aan mn pulses te komen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 20:33

Grrr, nu op andere verbinding doet 'ie het ook niet ;( Inmiddels 7000 keys die maar niet willen loggen...

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 22:13

Nouks schreef:
Sander, vraagje... Er wordt hier - in tegenstelling tot in het HK topic - wel over WhatPulse gekletst. Tussenstanden etc. Aan een typisch HK topic heb ik absoluut geen behoefte, maar mag je hier nu wel of niet je standen en typgedrag bespreken?

Zolang het betrekking heeft op het (fantastische :D ) fenomeen Whatpulse, is het niet offtopic. Het bespreken van standen en typgedrag mag in theorie dus wel plaatsvinden zolang het geen slowchat-symptomen krijgt.

Het belangrijkste denk ik is om in acht te nemen dat dit topic informatief moet blijven voor nieuwe WP-gebruikers. Je eigen standen doorposten hoeft dus niet altijd even nuttig te zijn voor hen, dat zou ik daarom liever in het HK-topic zien, waar het ook voornamelijk over WP gaat overigens. :j

Excuses voor mijn zeer tijdige reactie trouwens, mijn reactie is nogal mosterd na de maaltijd denk ik. :+

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 22:16

Het nadeel van een HK-topic is dat dat eigenlijk altijd in iets eindigt dat amper meer over het originele onderwerp gaat... :+

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 22:17

Ja dat heb ik inderdaad ook een beetje, ik vind het juist wel leuk om ook hier een klein beetje (en indd een beetje) te volgen hoeveel anderen typen, omdat het soms wel erg zoeken is in de lijst. daarnaast als iemand iets niet snapt is er hier altijd wel iemand die vrijwel direct even uit kan leggen hoe je het probleem oplost :j

Zolang we posten zoals we nu doen kan dit topic toch gewoon blijven lopen lijkt mij :)

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 22:19

Dat vind ik ook ja. Ik heb hier nog niet echt 'slowchat-symptomen' gezien. :)

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 22:20

ik wel, behoorlijk. In het volgende topic ga ik daar dan ook actief op temmen, want nieuwkomers zien door de bomen het bos niet meer.

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 22:31

Het lijkt me sowieso raadzaam om een uitgebreide handleiding/FAQ in de eerste post van het nieuwe topic te zetten, voor nieuwe gebruikers straks. :j

Als iedereen gewoon een beetje zijn best doen om niet iedere pulse hier te komen melden, kan het gewoon goed gaan.

PureSylk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 22:33

Precies :j
Ik wil de nieuwe OP overigens best samenstellen. Weet niet of iemand anders het had willen doen?

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 00:20

Ik denk dat het prima is als jij het doet. :j

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 00:36

Nouks schreef:
Grrr, nu op andere verbinding doet 'ie het ook niet ;( Inmiddels 7000 keys die maar niet willen loggen...

Ik heb die foutmelding dus gisteren ook gehad, toen ik net begon. Van alles geprobeerd (programma resetten, opnieuw installeren, op forum gekeken, etc.). Heb op een gegeven moment soort van opgegeven en ben gewoon mijn ding gaan doen. Na een tijd kreeg ik opeens de vraag of ik een update wilde doen, en na die update deed ie het. Zou het dus nog even aankijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 12:54

SanderD schreef:
[***] schreef:
Sander, vraagje... Er wordt hier - in tegenstelling tot in het HK topic - wel over WhatPulse gekletst. Tussenstanden etc. Aan een typisch HK topic heb ik absoluut geen behoefte, maar mag je hier nu wel of niet je standen en typgedrag bespreken?

Zolang het betrekking heeft op het (fantastische :D ) fenomeen Whatpulse, is het niet offtopic. Het bespreken van standen en typgedrag mag in theorie dus wel plaatsvinden zolang het geen slowchat-symptomen krijgt.

Het belangrijkste denk ik is om in acht te nemen dat dit topic informatief moet blijven voor nieuwe WP-gebruikers. Je eigen standen doorposten hoeft dus niet altijd even nuttig te zijn voor hen, dat zou ik daarom liever in het HK-topic zien, waar het ook voornamelijk over WP gaat overigens. :j

Excuses voor mijn zeer tijdige reactie trouwens, mijn reactie is nogal mosterd na de maaltijd denk ik. :+

Nee hoor, absoluut geen mosterd na de maaltijd. Vind het fijn dat je alsnog laat weten hoe jij er over denkt.

Persoonlijk vind ik eigenlijk dat sommige mensen in dit topic nogal "zeuren" (niet afzeikerig bedoeld hoor) over posts over keys, standen etc. Ik begrijp van jou dat jij (en/of het team, want ik neem aan dat deze reactie niet puur jou eigen mening is) hier geen probleem mee hebt, mits het niet te veel gebeurt. Daar ben ik blij om! Het HK topic zie ik gewoon echt niet zitten, heb daar een paar keer een kijkje genomen maar in tegenstelling tot wat sommigen hier zeggen is me dat echt te veel een kletstopic.

Overigens heeft 't ook wel voordelen dat dit topic een beetje actief blijft, zo zakt 't topic iig niet naar beneden ;-)

Oh, en hier wil 'ie nog steeds niet pulsen... Inmiddels 13.000 keys die 'ie maar niet door wil sturen ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 13:20

Inmiddels heel WhatPulse maar opnieuw geïnstalleerd, nu kan ik weer pulsen. Wel meer dan 15.000 keys kwijt helaas, ik had inmiddels op plaats 60 kunnen staan ;( Ach ja, hij doet 't weer :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 14:26

ik heb het pictogrammetje met pulse now kwijt in mn balk... ik snap er niets van als ik m aan klik vanaf de snelkoppeling zegt hij wel dat de applicatie al werkt, maar ik kan m nergens meer vinden...