Netjes Nouks! Ik ben vandaag natuurlijk weer veels te laat achter de PC gekropen. Maar in Juni doen we gewoon weer een nieuwe aanslag op die 1.060.000 keys ^_^
En welkom Tosca, maar wat lukt er dan niet met Pulsen? Krijg je een foutmelding ofzo?
Nee, ik heb eigenlijk totaal geen idée waar ik op moet klikken. Ik probeerde het originele programma dat ik gedownload heb te openen, maar dat lukt niet.
Dat heb ik geprobeerd (btw ik zit op een mac, is dat anders dan?), ik kan er op klikken, dan lijkt het alsof hij iets gaat openen, maar daarna gebeurd er niets meer. Ook kan ik rechtermuisknop doen, maar dan toont hij alleen de opties: verwijder, open na inloggen of toon in Finder.
Op de Mac: rechtsbovenin de toolbar staat als het goed is een W'tje. Als je hierop klikt met je rechtermuisknop, zul je daar de optie "pulse now" zien staan.
BTW omdat ik de rest van de dag waarschijnlijk niet of nauwelijks in de nabijheid van m'n computer zal zijn, ga ik zo alvast even het statje maken. Dus als je nog duizenden keys open hebt staan graag even pulsen Planning is over een half uurtje het statje op te stellen.
Heb even een vraagje; als ik mn laptop opstart, loopt whatpulse automatisch elke dag vast. Eerst 5 minuten wachten voordat ik kan pulsen. Hebben jullie dat ook? Hij staat wel op automatisch pulsen maar dat heeft nu al helemaal geen zin als ie toch elke keer vastloopt..
dancer_ ik heb daar nooit last van, dus kan je daar niet mee helpen.
Zag dat we weer een nieuw lid hadden, welkom en veel typ plezier!
RPG is inderdaad Role Playing Game, je speelt dan samen met iemand aan de andere kant van je computer een paar personages die je tegen elkaar laat praten/ acties laat uitvoeren en doen. Je reageert telkens op de ander. Eigenlijk maak je dus met je tweeen een verhaal, in plaats van in je eentje.
Ik stond gisteravond op plek 200, in een maand tijd. Vind het toch wel netjes van me, maar dat moet hoger natuurlijk!
Ik vond voor de nieuwe titel keys verzamelen doe je hier wel leuk