Nou ik typ rustig door en ik ben inmiddels toch al gestegen naar plek 110 volgens mij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anniick schreef:Aaaah! gevondenrechtsboven in de balk
Citaat:Even de client starten natuurlijk, alleen installeren is onvoldoende. Er verschijnt dan een W in je toolbar rechtsbovenaan. Als de W daar zichtbaar is, worden je keys en clicks geteld. Je kunt deze ook terugzien in het "geek window" (klik op de W voor het menutje en dan op "open geek window").
landvrouw schreef:ik typ ook niet zoveel.. maar vandaag gaat het al beter.. ben nu actiever in een aantal topics.
Vanaf volgende week zal het ook wel weer aardig opschieten,, moet dan discussienota's gaan schrijven..:!
Citaat:Citaat:Even de client starten natuurlijk, alleen installeren is onvoldoende. Er verschijnt dan een W in je toolbar rechtsbovenaan. Als de W daar zichtbaar is, worden je keys en clicks geteld. Je kunt deze ook terugzien in het "geek window" (klik op de W voor het menutje en dan op "open geek window").![]()
Nouks schreef:landvrouw schreef:ik typ ook niet zoveel.. maar vandaag gaat het al beter.. ben nu actiever in een aantal topics.
Vanaf volgende week zal het ook wel weer aardig opschieten,, moet dan discussienota's gaan schrijven..:!
Ik moet vandaag of morgen nog notulen uitwerken van twee lange vergadering (duur meer dan 2 uur), dat zal ook wel aantikken
SanderD schreef:Momo2 schreef:
Nu ik groen ben mag ik offtopic-reacties niet meer toelaten,
Dus voor kletspraat mogen jullie inderdaad ons gezelschap komen houden in bovenstaand topic!![]()
Dan blijft dit topic schoon voor nieuwe gebruikers die info willen.
Nouks schreef:Ariebombarie schreef:o 70000 dat red ik op een anderhalve dag wel geloof ik
Jij bent of heel positief, of jij typt idioot veel
Ter vergelijking, ik typ ca. 29.000 keys per dag, Annash ruim 40.000. Als ik weet hoe veel ik typ, typt Annash echt idioot veel en zou 70.000 zelfs voor haar veel zijn in anderhalve dag... Ik zeg natuurlijk niet dat het niet kan, maar het is wel veel hoor