Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mooi rond getal.
Ik kijk na 2 dagen op mijn key count en ik denk echt wtf, maar 3k getypt?
*shock* Dus ik helemaal verbaasd enzo... duurde even een hele poos voordat ik besefte dat ik automatisch pulsen na 10k weer had aangezet, dus ik had alweer een paar keer gepulst zonder het door te hebben

veel van huis enzo. Maar met het automatische pulsen elke 10k zie ik wel weer wat regelmatiger resultaat en dat is ook wel weer eens leuk.
)
Hahaha! Ja ik zat eens te kijken op mijn eigen pagina en dan als je op "Last year" klikt zie je een overzicht van hoeveel je per week typt. Mijn weekgemiddeld is echt door drieën gedeeld sinds ik begonnen ben, ik typ zo veel minder
het gekke is dat ik niet zo goed snap wat er veranderd is in die tijd waardoor ik minder ben gaan typen, ben me er niet zo van bewust. Misschien chat ik minder op skype ofzo, want ik heb wel gemerkt dat de keys wel snel gaan bij dat soort gesprekken.
ik heb me net aangemeld, maar ik snap het niet zo goed. Ik heb het programma gedownload, mezelf geregistreerd en daarna naar de website gegaan en mezelf bij het team aangesloten. Maar ik kan niet pulsen.