Heb gisteren preciees de 7,5 miljoen keys gehaald Mooi rond getal. Moet alleen nog wel een kleine half miljoen om degene boven mij in te halen en op plek 15 te komen... Hmmz
Maar wel goed bezig deze maand, ga misschien nog wel een gooi doen naar een nieuw persoonlijk maandrecord...
Pff wat hebben jullie ontzettend veel keys, hoe krijgen jullie dat toch voor elkaar? Ik ga niet meer naar school, dus geen studieverslagen enzo (ook al hoefde ik weinig te typen voor school) maar hoe krijg je nog meer zoveel keys?
indeed, msn en rpg is in mijn geval hoe ik aan mijn keys kom. Met zo hier en daar wat bokt en hps erdoorheen. Al zijn dat niet de mega keys. En verder wat verhalen voor mezelf schrijven, daar tikt het ook wel bij aan. Ik had een tijdje niet meer zoveel gepulst, was even met andere dingen bezig (wat mega veel clicks opleverde:P, lange leve fotobewerking en fotoboek in elkaar zetten). Probeer nu een gemiddelde van 15.000 per dag aan te houden om daar uiteindelijk meer in te gaan stijgen.
Helaas heb ik op de computer ook haast altijd een invalid token, waardoor ik deze telkens moet resetten. Gelukkig dat mijn laptopje het wel gewoon.
even een vraagje, hoelang pulsen jullie al? Dan kan ik kijken hoe lang ik nog moet doorwerken om ook maar ergens in die top 100 te komen;)
Ik ben nu een jaar bezig en zit ergens rond 30-35. Hangt vooral af van je daggemiddelde, LuffB. Ik typ ergens rond de 11.000 gemiddeld, maar Aleeneh zat ergens rond 20.000 dacht ik, dus dat zij veel sneller stijgt dan mij is logisch.
Iemand heeft dat overlaatst uitgerekend, staat op de laatste 5 pagina's
Hihi ik ben echt lekker bezig Ik kijk na 2 dagen op mijn key count en ik denk echt wtf, maar 3k getypt? *shock* Dus ik helemaal verbaasd enzo... duurde even een hele poos voordat ik besefte dat ik automatisch pulsen na 10k weer had aangezet, dus ik had alweer een paar keer gepulst zonder het door te hebben
haha, ik had mijn gemiddelde uitgerekend maar dat was nu niet echt om heel enthousiast van te worden. Dus heb ik besloten om dat gemiddelde maar eens snel op te schroeven, automatisch pulsen te doen en dan per dag eens kijken wat ik typ. Moet zeggen dat het snel gaat als je een dag vrij hebt, lekker aan het RPG'en bent en wat verslagen typt. Als ik zomenteen nog een keer pulse zit ik op 45.000 voor vandaag volgens mij. Ik ben nu net een maand bezig en sta nu bijna op plek 200. Ga maar eens flink doortypen, anders kom ik nooit 100 plekken verder:P
Ik zit nu gemiddeld rond de 25k op een dag, het valt duidelijk op dat ik minder achter de pc zit de laatste tijd veel van huis enzo. Maar met het automatische pulsen elke 10k zie ik wel weer wat regelmatiger resultaat en dat is ook wel weer eens leuk.
Hier de laatste dagen wel aardig actief geweest. Mijn gemiddelde zit ook rond de 25k per dag. Momenteel zit ik daar ruim over, maar ook geregeld dagen dat ik amper of zelfs niet pulse... Ach kwa gemiddelde zit ik aardig goed geloof ik.
Oh en ik heb m'n persoonlijk maandrecord verbroken ^_^ Deze maand al 1.040.000 keys gepulsed. Is m'n derde maand dat ik over de miljoen ben geraakt. En nog een hele dag te gaan om m'n record uit te breiden (nu 30.000 keys meer dan het oude record )
Hahaha! Ja ik zat eens te kijken op mijn eigen pagina en dan als je op "Last year" klikt zie je een overzicht van hoeveel je per week typt. Mijn weekgemiddeld is echt door drieën gedeeld sinds ik begonnen ben, ik typ zo veel minder het gekke is dat ik niet zo goed snap wat er veranderd is in die tijd waardoor ik minder ben gaan typen, ben me er niet zo van bewust. Misschien chat ik minder op skype ofzo, want ik heb wel gemerkt dat de keys wel snel gaan bij dat soort gesprekken.
pfff, mijn gemiddelde lag de eerste keer dat ik het uitrekende op 8.000 ofzo, dus daar ga ik maar snel heel veel verandering in brengen. Gister een lekkere dag met uiteindelijk 46.000, maar als ik dan lees over 92.000 keys dan moet ik zeggen; diep respect.
Ben nu nog even een opdracht aan het aftypen en dan denk ik dat ik voor vandaag op de 20/24.000 uitkom. Ligt er een beetje aan hoe lang ik eraan ga zitten (hoeft nog niet perse nu af:P) Probeer nu iig dagelijks iig meer dan 15.000 keys te typen en probeer dat nu zelfs op te schrijven naar 20.000. Anders kom ik nooit in de buurt van jullie:P
Hoi allemaal! ik heb me net aangemeld, maar ik snap het niet zo goed. Ik heb het programma gedownload, mezelf geregistreerd en daarna naar de website gegaan en mezelf bij het team aangesloten. Maar ik kan niet pulsen.