Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HippoLogic schreef:Wat ziet dat er goed uit Yvette! Wow 4x per week, dat is behoorlijk veel werk. Wat goed van je. Ik vind jouw website ook zo mooi vormgegeven, evenals je YouTube kanaal. Zo zou ik het ook wel willen.![]()
@Maureen: mijn mijlpaal is 21.164 views. Ik kan dat nummer wel dromen. Mijn blog ging in januari en februari erg goed met boven de 3.000 views en het bleef zo goed gaan. Het leek me fantastisch om te zien in welke maand ik die hoeveelheid view zou evenaren. En dat is ook zo, en dat al de eerste helft van 2016!![]()
Het 2x per week op vaste dagen bloggen heeft mijn blog erg veel geholpen. Geen idee dat het zo'n goede invloed zou hebben. Ik moet ook zeggen dat het schrijven me gemakkelijker afgaat. Ik kies nu ook bewust regelmatig algemenere onderwerpen in de hoop dat als mensen op mijn blog komen, ze ook wat over positive reinforcement opsteken/vinden.
Lisitano, leuke blog. Heb op je blog een reactie achtergelaten.Ik gebruik een Nikon Coolpix voor videos. Ben niet echt tevreden. Hij is 1x gevallen en de behuizing is dus uit het frame. Soms gaat het lensklepje niet helemaal open. Ik heb net vorige week een selfie-stick gekocht (nooit gedacht dat ik dat OOIT zou doen
) en ga proberen via mijn telefoon wat videos/vlogs te maken. Ik zit te denken aan periscope of de live functie van facebook. *gaat moed verzamelen*
![]()
Als mensen dus tips hebben voor een camera, graag. Ik zit zelfs te denken om weer een (kleine) video camera aan te schaffen ipv een digitale-camera-met-video-functie.
Maureen95 schreef:Ik heb hem voor je ingevuld
Mijn eerste editie van blogger in the spotlight staat online!
http://www.maureenstegeman.nl/blogger-i ... sa-berndt/
knetterhard schreef:Ik ben momenteel bezig om een eigen merkje op te zetten en daar komt veel qua bloggen aan te pas, zouden jullie eens willen kijken naar mijn enquête?
https://docs.google.com/forms/d/1ky3N67 ... E/viewform
Hoe gaat het inmiddels met jullie verder?