Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 12:55

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 13:40

Valencia <3 <3 daar heb je inderdaad veel aan een huurauto :D
Moet je voor Sunnycars met de pendelbus of niet?

En knap dat het in de auto pasten.. wij waren met zn drietjes en het paste niet eens in 1 slag groter _O-

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 18:07

Isabel_k schreef:
Heel leuk bericht! :j

Dankjewel!

Vanavond hoop ik mijn Stagiaire vlog online te hebben :D

AafKusLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 18:40

Ik was gister aan het filmen voor mijn Horse Sh*t and Shine vlog en toen kwamen ze toevallig de kerkuilen controleren en ringen.

Dit is een erg leuk filmpje die ik op mijn blog heb gezet en op mijn Aafkuslife youtube.

https://www.youtube.com/watch?v=9-t9Z34 ... e=youtu.be

Vinden jullie dat nou een leuk filmpje abonneer je dan op mijn kanaal. Zou ik erg leuk vinden.

xxx

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 21:42

Jans schreef:

En knap dat het in de auto pasten.. wij waren met zn drietjes en het paste niet eens in 1 slag groter _O-

Nee je kunt de auto gewoon op de luchthaven ophalen :)

Maureen95

Re: Bloggers/vloggers op bokt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 22:01

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 22:24

O wat spannend Maureen. Ik ben heel benieuwd naar je zoektocht. Ik ben nog nooit op zoek gegaan om een paard te kopen. Lijkt me een avontuur op zich. Ik ben wel gevraagd om anderen te helpen zoeken, kijken en in het proces te begeleiden.

Ik vind je blog mooi vormgegeven, (leuke paardenfoto's!) maar je naam bovenaan valt deels weg tegen de donkere achtergrond van de bloesemfoto, wat natuurlijk jammer is.

Misschien heb je wat aan deze post: Tips for buying your perfect horse.

Leuke plog Kirsten. Waar is dat elastiekje (?) voor om de voet van de ruiter op foto 4 en 5?
Leuke fluffy uilskuikens <3

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 22:28

Dankjewel HippoLogic! Het is inderdaad lastig met die naam en die bloesem maar ik vind het zo een mooie foto _O-

Ik vind het inderdaad heel spannend om een eigen paard te gaan kopen! Ik hoop met deze blogposts ook mensen te voorzien van informatie wat er allemaal nodig is voor je eigen paard. Ik heb de blog net toevallig even online gegooid.
http://www.maureenstegeman.nl/horses/ei ... ullie-mee/

Ik ga jou blogpost eens even bekijken!

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 22:45

HippoLogic schreef:
O wat spannend Maureen. Ik ben heel benieuwd naar je zoektocht. Ik ben nog nooit op zoek gegaan om een paard te kopen. Lijkt me een avontuur op zich. Ik ben wel gevraagd om anderen te helpen zoeken, kijken en in het proces te begeleiden.

Ik vind je blog mooi vormgegeven, (leuke paardenfoto's!) maar je naam bovenaan valt deels weg tegen de donkere achtergrond van de bloesemfoto, wat natuurlijk jammer is.

Misschien heb je wat aan deze post: Tips for buying your perfect horse.

Leuke plog Kirsten. Waar is dat elastiekje (?) voor om de voet van de ruiter op foto 4 en 5?
Leuke fluffy uilskuikens <3

Dankjewel! Wat de precieze functie van de elastieken zijn kan ik je helaas niet vertellen, maar de eigenaresse rijdt bij de para's en dit is 1 van haar dispensatie punten. Door de spanning die bij een wedstrijd komt kijken krijgt ze teveel druk op haar spieren waardoor ze last van spasmes krijgt, pin me er alleen niet op vast, maar volgens mij zit het zo.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 22:46

Ah, zo. Een hulpmiddel dus.

Ik zit lekker naar mijn stats te kijken.... Nog 24 views en dan heb ik in juni (nog voor eind juni!) net zoveel als heel vorig jaar. Ben heel tevreden! *\o/*

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 23:19

Ben ik heel benieuwd hoeveel dat er zijn :D

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-16 23:46

:) Ik hou jullie nog even in spanning....

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 06:37

Maureen95 leuk dat je een fjord gaat kopen! Ik denk dat er wel zat jonge paarden te koop staan overigens. Misschien eens contact opnemen met het stamboek of een fokker. Die weten vaak meer. :j

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 10:24

Spannend maureen95!!

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 10:56

Dankjewel isabel! Ik ga dat zeker binnenkort doen. Heb al wel contact met wat fokkers en ga volgende week vrijdag kijken naar een fjord :):)

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 12:56

Tijdje geleden dat ik hier heb gereageerd, voor mijn vlogs heb ik helaas alweer een poosje geen tijd gehad helaas. Onder andere druk met school (maar na morgen heb ik vakantie!!)

En er is nog een tweede reden waarom ik het de laatste tijd drukker heb gehad. Namelijk een toffe opdracht waar ik sinds kort mee ben begonnen! Ik schrijf nu 4x per week een blog voor http://www.derooijfotografie.nl Echt super blij mee!! *\o/* Ik dacht misschien is het wel leuk om die artikelen hier ook te delen, feedback is natuurlijk altijd meer dan welkom!!

Fotograferen op reis: Welke camera?
De basis over photoshop: Lagen en maskers
Diepte door middel van lagen in photoshop
Luchten vervangen in photoshop

En ohh wat spannend Maureen!!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 13:14

Leuk Yvette! Ziet er uit als een grote website, dat is altijd goed!
Heb je hen zelf benaderd, of kwamen zij naar jou toe?

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 13:54

HippoLogic schreef:
Ah, zo. Een hulpmiddel dus.

Ik zit lekker naar mijn stats te kijken.... Nog 24 views en dan heb ik in juni (nog voor eind juni!) net zoveel als heel vorig jaar. Ben heel tevreden! *\o/*

Ja het is een hulpmiddel. :) Zo mag ze ook met zweep en stang & trens rijden en gebruik maken van een voorlezer tijdens de proef.

Oh wat super van je statistieken! Die van mij gaan ook echt super goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 14:09

miszeva schreef:
[***] schreef:

Nee je kunt de auto gewoon op de luchthaven ophalen :)

Scheelt! Wij hebben daar nu drie keer bij Firefly gehuurd, ook dikke prima! Wanneer was je in Valencia? Ik 1 tm 17 juni <3

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 16:30

Mijn telefoon is gevallen en nu zit er een barst in mijn camera. Ik baal enorm want ik maak foto's voor mijn blog met dat ding. Nu maar eens zien of ik toch voor een echte camera ga of m'n nieuwe telefoon afwacht. Ik gebruik eigenlijk nooit een camera, het zou alleen voor m'n blog zijn..
Hoe doen jullie dat?

Ik heb vandaag mijn opgemaakt-artikel geplaatst met de barst-foto's -O-
http://kaarskop.com/opgemaakt-juni/

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 18:10

Wat ziet dat er goed uit Yvette! Wow 4x per week, dat is behoorlijk veel werk. Wat goed van je. Ik vind jouw website ook zo mooi vormgegeven, evenals je YouTube kanaal. Zo zou ik het ook wel willen. +:)+

@Maureen: mijn mijlpaal is 21.164 views. Ik kan dat nummer wel dromen. Mijn blog ging in januari en februari erg goed met boven de 3.000 views en het bleef zo goed gaan. Het leek me fantastisch om te zien in welke maand ik die hoeveelheid view zou evenaren. En dat is ook zo, en dat al de eerste helft van 2016! *\%/*

Het 2x per week op vaste dagen bloggen heeft mijn blog erg veel geholpen. Geen idee dat het zo'n goede invloed zou hebben. Ik moet ook zeggen dat het schrijven me gemakkelijker afgaat. Ik kies nu ook bewust regelmatig algemenere onderwerpen in de hoop dat als mensen op mijn blog komen, ze ook wat over positive reinforcement opsteken/vinden. :D

Lisitano, leuke blog. Heb op je blog een reactie achtergelaten. :) Ik gebruik een Nikon Coolpix voor videos. Ben niet echt tevreden. Hij is 1x gevallen en de behuizing is dus uit het frame. Soms gaat het lensklepje niet helemaal open. Ik heb net vorige week een selfie-stick gekocht (nooit gedacht dat ik dat OOIT zou doen := ) en ga proberen via mijn telefoon wat videos/vlogs te maken. Ik zit te denken aan periscope of de live functie van facebook. *gaat moed verzamelen* :o

Als mensen dus tips hebben voor een camera, graag. Ik zit zelfs te denken om weer een (kleine) video camera aan te schaffen ipv een digitale-camera-met-video-functie.

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 19:34

Ik zit zelf na te denken over de canon powershot G7 X. Daar vind je wel goede dingen over.

De dji osmo lijkt mij ook gaaf. Maar product zijn ze nog telkens aan het verbeteren waardoor ik die nog niet aandurf

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 20:34

Das een goeie camera ja. Een vriend van mij heeft die ook!
Wat vinden jullie van mijn nieuwe logo?
Afbeelding

Ik probeer hem nu op mijn website te zetten alleen maakt hij hem telkens heel klein :'(

puck12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 20:52

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 21:14

@Maureen, mooi hoor! Maakt hij hem misschien heel klein door de verhoudingen? Dat ie bv de hoogte als standaard neemt en daardoor de breedte moet verkleinen? Of omgekeerd? Of is de plek waar hij moet komen een kleinere vastgestelde grootte (stond er eerst een kleiner logo?). Haha, ik rope maar wat hoor. ;)
Danitiapuck: leuk die thumbnails? Is dat een speciaal programma?