Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Anthea schreef:Nooit zomaar iets aannemen wanneer je er niet zo veel van weet, dat is mijn advies
Beide werken prima hoor, maar ik gebruik paypal veel meer. iDeal alleen nog maar bij bol.com enzo.
Ik vind de random reader ook vervelend, altijd bang om hem kwijt te raken. Ik zit veel in het buitenland, geen idee wat ik moet doen wanneer ik mijn random reader kwijt raak.
, op haar werk zeiden mensen dat paypal niet zo veilig is en dat zei ze zelf ook, maar dat maakt niet
, als paypal veilig is dan is het toch goed !
Anthea schreef:Paypal is niet veilig als je niet zo slim bent, overal dezelfde wachtwoorden voor gebruikt en virussen binnen haalt, maar dat is hetzelfde voor rekeningen met de random reader.
Mijn vriend woont niet in NL en daar hebben ze geen random readers maar gewoon login en wachtwoord, gewoon veilig hoor, zou wat zijn.
takkie_muis"
[quote="love_horse1 schreef:takkie_muis schreef:Veel sneller , blij dat die optie er is!
Wist je dat ze geen IDEAL eerst hadden, ik heb een mailtje gestuurd en toen reageerde ze niet en toen heb ik nog een paar x een mailtje (wel in het engels!) gestuurd van wanneer IDEAL komt
[/quote]
, eigenlijk hebben ze sind ik zo heb gezeurd ideal

, dat is maandag pas