hallo heb me net dus aangemeld maar hoe puls je nou met een mac? en ik ben zo slim geweest om het te verwijderen van mijn bureaublad.
Ik heb Windows dus kan je niet echt adviseren, maar je zou moeten dubbelklikken op het icoontje, volgens mij staat het icoontje op een Mac ergens anders, maar waar geen idee.
Wie wilde er nou ook alweer een tekstje schrijven voor in het BNB?
Hoi allemaal... ik duik ook even op. De komende week ben ik hier weinig. Geblesseerd en moet mijn linkerarm geheel rust geven. Aangezien ik het typen met een hand nu al zat ben. Hoe en wat staat op facebook. Schiet voor WP dus ook niet op.
Mijn vingers vliegen momenteel over de toetsen, dus mijn bijdrage van vandaag is iets groter denk ik (hoewel jullie dat misschien niet merken, aangezien hij bij 10,000 automatisch pulst)
Soms duurt het inderdaad wel wat langer, ook als je ondertussen niet typt Als de server druk is of zo.
Shanna, beterschap hoor, enorm balen zoiets!
Ik zit zelf ook weer bijna op 100.000, dus die komt er bijna aan
AniekR
Geplaatst: 06-09-11 23:56
Shanna, ik las het al op twitter. Veel beterschap
Hier gaat het ook even niet zo hard. Even stressen met m'n band en eerste collegeweek. Maar betekent wel dat ik straks ook weer een hoop opdrachten heb uit te typen voor die colleges Sta ondertussen wel bijna op pagina 5 (top 125) van de ranking, dus sta niet helemaal stil
Annash
Blogger
Geplaatst: 07-09-11 10:08
Barbabientje schreef:
Aaah Shanna, das echt klote! Heel veel beterschap!
*Zat even op je site te spieken, maar wooow wat is Zazou een mooi beest..*
... hij is te koop... Bedanklt voor de beterschapswensen