Ik verstuur trouwens ook wel eens dezelfde kaarten, maar niet meer dan 3 eigenlijk.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Anthea schreef:Ik vind TNT echt 'n stel oplichters, die kaarten komen NOOIT binnen 2-3 dagen aan, priority of niet.
Ik verstuur trouwens ook wel eens dezelfde kaarten, maar niet meer dan 3 eigenlijk.
maar je bent van zoveel factoren afhankelijk dat het soms wel even wat langer kan duren. Want het kaartje moet ook geregistreerd worden he. Dat kan ook wel even duren voordat iemand dat doet. ManonR_ schreef:Ik verstuur ook heel veel dezelfde kaartjes. Heb ik een keer op de kop kunnen tikken voor weinig en heb er denk ik wel zo'n 200 in totaal.
Anthea schreef:takkie_muis schreef:ik had eens een kaart uit nederland was er binnen een dag
Ja maar dat is met alles zo binnen Nederland.
En ik verstuur ook veel kaarten naar 'gewone' mensen in het buitenland die ik wel ken, hij is nog NOOIT binnen 2-3 dagen aangekomen. En er zijn al heel wat kaarten verstuurd.
DIe heeft er 22 dagen over gedaan. 
Ik had na 22 dagen ene kaartje uit Rusland binnen en mijn kaartje naar Rusland deed er ongeveer 24 dagen over. 

eerste versie is niet aangekomen en was dus allang verlopen, vorige week alsnog een kaartje gestuurt