Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Grainey schreef:Voor de liefhebbers van het miniatuur poppenhuis: het is een huisje dat je zelf nog in elkaar moet zetten, een echt mini-bouwpakketje en ik ben er echt helemaal verliefd opalle onderdeeltjes zijn precies op maat en je kan het zo in elkaar lijmen ,met verlichting en batterijen erbij. Ik heb ze gevonden door te zoeken in de 'modelbouw' afdeling en dan zoeken op 'glass' of 'glass bal'. Hier is het linkje ernaartoe:
http://nl.aliexpress.com/wholesale?shipCountry=NL&shipFromCountry=&shipCompanies=&SearchText=modelbouw+glass&exception=&minPrice=&maxPrice=&isFreeShip=n&isFavorite=n&isRtl=n&isOnSale=n&isBigSale=n&similar_style=n&similar_style_id=&isLocalReturn=n&CatId=200002635&g=y&initiative_id=AS_20160214002422&needQuery=n&isrefine=y
En ik twijfelde ook over het knoopkleedje (aangezien ik ook nog vele projecten heb liggen), maar aangezien een goede vriend van mij begin juni een baby krijgt, vond ik het wel een goed excuus om dit kleedje voor hem te maken. Als ik ze voor mezelf maak weet ik toch niet waar ik ze laten moet, dus vind ik het veel leuker om ze dan voor een gelegenheid cadeau te doen (en met de prijzen van Ali kan dat ook).