Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Aleeneh schreef:Mja ik ben de laatste weken bijna niet thuis geweest johal mijn vrije dagen hang ik bij de arabiertjes van Shamal Arabians rond
heb nauwelijks echt achter de pc gezeten
![]()
Ja da's inderdaad zonde Alwiene als je die kwijt zou zijn geweest
Nouks schreef:Ik heb m'n typmotivatie ook weer een beetje teruggevonden. Niet echt ziek meer zijn helpt, maar ook voor ik de griep te pakken kreeg typte ik al even een tijdje wat minder. Maar dat haal ik nu weer lekker in
Aurora3 schreef:ik ben behoorlijk gezak doordat mijn computer een maand lang stuk was en opgestuurd moest worden. Nu is hij terug, maar ik krijg steeds een error als ik wil pulsen. Hij zegt: Server message: Your savefile seems to be corrupt, please reset your local settings.
Geen idee hoe ik mijn local settings moet resetten. Ik heb al geprobeerd om reset token te doen, maar dat lukt niet. Dan geeft hij ook deze error en mijn keys blijven gewoon staan.
Het programma afsluiten en opnieuw opstarten helpt niet en computer opnieuw opstarten helpt ook niet. Iemand nog andere ideeen? Anders ga ik het programma er maar afgooien en opnieuw installeren...