HorseSandS schreef:Het bloggen begint me toch weer te kriebelenen dat dan buiten mijn paarden vlogs
Hahah snap ik. Had je eerst dan een blog en daarna YouTube of?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MilleniumK schreef:HorseSandS schreef:Het bloggen begint me toch weer te kriebelenen dat dan buiten mijn paarden vlogs
Hahah snap ik. Had je eerst dan een blog en daarna YouTube of?
happypaardje schreef:Leuk Djilna! Ik ga je zeker volgen, ooit hoop ik ook nog endurance te kunnen starten.
(na je eerste post zit trouwens een vrij groot stuk wit, ik weet niet of je daar iets aan kunt doen? Zo lijkt het net of er niks meer verder op de site staat.)
HorseSandS schreef:En 4Beeldig was eerst mijn bedrijf voor webdesign.
Ik doe dat nog steeds voor de hobby maar vind dat niet zo leuk als een eigen vlog en het ontwerpen voor mijzelf.
Ik ben al vanaf mijn 19 100% afgekeurd maar probeer altijd weer te gaan werken maar dit loopt altijd uit op een teleurstelling.
Ik ben sinds kort weer gestopt met bloedprikken dit heb ik weer een jaar gedaan en dan maar 7 uur maar het was toch te veel. Ik heb daar twee keer gewerkt maar ik ben gewoon de ene dag goed en de ander niet daar is geen pijl op te trekken en de wachtkamer zit wel vol ook als je moe bent.
Nu op stal kom ik wanneer ik kan en ik doe daar wat ik kan op dat moment, gaat het niet ga ik op de bank liggen of ga ik naar huis of doe ik niks en zit ik op een bankje naar de ruiters te kijken.
Vandaar dat ik niet werk. Ik wil het super graag maar kan het gewoon niet.
8nnemiek schreef:Leuke blogs komen er weer voorbij! Altijd leuk om te lezen over vegetarisch barbecueën, en het stuk over hoe de natuur met elkaar in verband staat is ook erg interessant!
En leuk, al die paardenblogs. Endurance heb ik altijd een mooie sport gevonden.
Thema's zijn er inderdaad meer dan genoeg, daar kun je dagen mee bezig zijn, zo veel keus.
Goh HorseSandS, vervelend lijkt me dat, maar knap dat je het toch blijft proberen! In ieder geval fijn dat je met vloggen toch lekker bezig kan blijven. Ideaal toch!
Ik heb ook weer een kort artikel geplaatst; over fruitwater, water dat een smaakje krijgt door er stukken fruit, groente of kruiden in te doen. Niet erg origineel, maar een aantal tips was ik nog nooit eerder tegengekomen, dus dat leek me leuk om te delen![]()
http://www.abcreatief.com/LEKKER/fruitw ... n-en-tips/
MilleniumK schreef:Citaat:Ja ik zag het op mijn blog. Mooi, maar zwaar onderwerp (lijkt me) om over te schrijven. Maar snap dat je behoefte hebt om het van je af te schrijven. En heel heftig van de hele situatie op zich, misschien inmiddels niet meer voor jezelf, maar vind het wel knap dat je dit zo deelt en ondanks alles toch altijd probeert te werken. Petje af!
8nnemiek schreef:Leuke blogs komen er weer voorbij! Altijd leuk om te lezen over vegetarisch barbecueën, en het stuk over hoe de natuur met elkaar in verband staat is ook erg interessant!
En leuk, al die paardenblogs. Endurance heb ik altijd een mooie sport gevonden.
Thema's zijn er inderdaad meer dan genoeg, daar kun je dagen mee bezig zijn, zo veel keus.
Goh HorseSandS, vervelend lijkt me dat, maar knap dat je het toch blijft proberen! In ieder geval fijn dat je met vloggen toch lekker bezig kan blijven. Ideaal toch!
Ik heb ook weer een kort artikel geplaatst; over fruitwater, water dat een smaakje krijgt door er stukken fruit, groente of kruiden in te doen. Niet erg origineel, maar een aantal tips was ik nog nooit eerder tegengekomen, dus dat leek me leuk om te delen![]()
http://www.abcreatief.com/LEKKER/fruitw ... n-en-tips/