Het Bokt-team gaat trouwens echt goed in de ranking. Op 16 april stonden we nog op plek 84, maar inmiddels zijn we alweer 4 plaatsjes gestegen, en staan we nu op de 80ste plaats!
Sadira
Geplaatst: 28-04-12 01:10
Netjes Ik hou die ranking helemaal niet bij joh heb ik nog veel te weinig invloed op xD
Enneh, toch niet geschreven, ben in slaap gevallen oeps.
Donkerblauw
Geplaatst: 28-04-12 01:14
Haha, kan gebeuren! Zat net even te spieken op de site van WhatPulse, toen ik het zag.
Heb net mijn Pulse voor vandaag (nou ja, vrijdag) eruit gedaan, dus ga nu maar eens m'n bed opzoeken. Was van plan om eens vroeg te gaan slapen, en het is er ook weer lekker van gekomen..
Hihi jij hebt er anders aardig invloed op hoor Eline Maar het is wel iets collectiefs ook natuurlijk.
Pfff, was ik weer vergeten 'automatisch pulsen' aan te zetten op deze pc. Moet ik eerst weer door naar de 30k keys. Maar dat komt morgen - avond. Eerst heel kort slapen en morgen heel vroeg op!
SanderD
Geplaatst: 28-04-12 11:55
elinevandijk schreef:
ik ook sims 3 beestebende(gaat mij alleen om de paarden )
Het lijkt me niet helemaal de bedoeling om hier over de Sims te gaan praten... dus laten we alsjeblieft ontopic blijven, dankjewel!
Valt wel mee, de laatste tijd heb ik eigenlijk heeeel weinig maar getypt. Dit zijn mijn laatste pulses, en ik heb nog maar 56k nu op de teller staan. Dus zo hard ga ik niet...