Ik sta op de bokt lijst inmiddels op 127, bijjjjna pagina 5 ;p Ik klik trouwens wel opvallend weinig in vergelijking met de rest. Zal wel komen doordat ik geen muis heb ofzo ? Wel jammer dat ik deze computer met wp niet heb meegenomen op vakantie, dan had ik vast al verder geweest
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zijn er al meerdere mensen in dit topic geweest die dezelfde error kregen. Als je even binnen het topic zoekt kun je die posts misschien terugvinden. Wellicht opnieuw opstarten en inloggen?
@Sani volgens WP heb je gister nog gepulst. Lijkt erop dat je automatisch pulsen aan had staan en dus in de tussentijd gewoon door bent gegaan met keys verzamelen
Is ook zo, op de vaste computer heb ik het automatisch aanstaan. Omdat ik die veel vaker gebruik en altijd vergeet te pulsen en destijds een megapulse ben kwijtgeraakt door reset token te moeten gebruiken heb ik dat ingesteld.
Ik heb ook weer 100.000 gepulsed deze week, het gaat bij mij ook niet hard helaas. Heb te weinig tijd om naast Bokken veel aan schrijven et cetera toe te komen.