Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SanderD schreef:Ik kan vandaag helaas nog niet pulsen, want ik zit pas op 45.000 en ik pulse alleen nog maar bij 100.000, anders krijg ik geen ronde getallen in mijn statistieken
SanderD schreef:Is dat zo?Dat mag echt niet gebeuren hoor, dat zou er stom uitzien, dan heb ik straks 15.300.002 keys.
[***] schreef:Paardenlief, welkom bij het team!
Heb je rechtsonderin in de taakbalk een W'tje staan? Dan worden je keys geteld. Wil je direct zien hoe veel keys je typt, dan zul je het "Geek window" even moeten openen. Rechtsklikken op het W'tje en dan staat er ergens Geek window. In dit venstertje zie je dus precies je keys etc.
Het doorplaatsen van je keys gaat niet automatisch. Je zult dit handmatig moeten doen of het programmatje moeten instellen om het automatisch na iedere zoveel keys te doen. Handmatig doe je door rechts te klikken op het W'tje en dan "pulse now". Nadat je hebt gepulsed zul je deze keys ook op de website op je eigen profiel zien verschijnen. Automatisch pulsen instellen doe je in de Preferences (ook weer onder het W'tje in je taakbalk).