Nouks, ben jij Nouksje? Jij hebt zo'n 44.000 keys gemaakt vandaag, dat is ook bepaald niet slecht. Dat verklaard wel waarom je toch net boven me bent gebleven.
Ik heb de 10.000 woorden gehaald, ik ben echt helemaal happy nu. Maar nu moet ik wel gaan slapen, het was vanacht toch wel laat geworden. (half twee sliep ik pas, om 0.50 was ik klaar met schrijven)
Klopt, ik ben Nouksje daar. Zit voor vandaag (tot nu toe, want ik ben nog aan het typen) op 45.000 keys. Ik verwacht vandaag nog wel op 67 of 66 uit te komen.
Ik moet woordjes leren voor frans, een stuk of 300. Dus die heb ik de laatste week allemaal ingevoerd op wrts, en heb vandaag best een poosje geleerd, dus dan schiet het wel op ja. Maar dit is wel echt uitzonderlijk voor mij..
Jawel... ik ben vandaag ook nog eens drie uur in de sportschool geweest, heb vanochtend de kinderen klaar gemaakt voor school en weggebracht, de vaatwasser uitgeruimd en ingeruimd, beneden de stofzuiger door het huis gehaald én de badkamer schoongemaakt... Telt dat?
Klopt. Ik probeer mijn boek ook nog te schrijven maar het uitwerken van mijn personages wil niet zoals ik het wil op dit moment, dus daar heb ik vandaag niks aan gedaan.
Ik ben ook veel aan het schrijven momenteel. Bezig met cursusmateriaal herschrijven naar boek-format en druk teksten aan het schrijven voor mijn nieuwe website (morgen of woensdag online, hoop ik)
Vandaag druk bezig met mijn biografie etc, jongens wat een werk gaat daar in zitten!
Anoniem
Geplaatst: 02-11-10 00:06
Ik vind mijn aantal clicks wel best stoer trouwens, ik heb echt verreweg de minste clicks van de hele pagina