Ik heb eindelijk mn iphone 4 morgen gelijk even wat checks doen
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 14-01-13 21:07
Jammer dat er geen betaalde opdrachten staan. Ben bijna door alle andere opdrachten heen.
Iriscope
Geplaatst: 16-01-13 14:50
Same here, wel een hoop leuke opdrachten! Iemand nog leuke straatnamen tegen gekomen? Ik reed van de week door Smakt Vond t wel een hele leuke naam. Zoek overigens ook nog leuke bokkers om te volgen op Roamler!
Same here, wel een hoop leuke opdrachten! Iemand nog leuke straatnamen tegen gekomen? Ik reed van de week door Smakt Vond t wel een hele leuke naam. Zoek overigens ook nog leuke bokkers om te volgen op Roamler!
Je kan mij ook volgen
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 16-01-13 17:06
Je mag mij ook best volgen hoor! ik heb nog niet veel roamler vrienden...
Ik zou hier in de buurt ook geen leuke straten weten en doorgangen die geblokkeerd worden ben ik volgens mij ook nog nooit tegengekomen. Ik mag ook gewoon door iedereen gevolgd worden
MaritB
Geplaatst: 16-01-13 17:10
Adamootje schreef:
Je mag mij ook best volgen hoor! ik heb nog niet veel roamler vrienden...
Nog een halve maand en dan kan ik abbo verlengen en eindelijk met mijn iPhone de deur uit (en mensen mogen mij ook volgen, maar @ the moment lig ik lichtelijk stil )
Nog een halve maand en dan kan ik abbo verlengen en eindelijk met mijn iPhone de deur uit (en mensen mogen mij ook volgen, maar @ the moment lig ik lichtelijk stil )
Heb zojuist mijn allereerste opdracht uitgevoerd, moest iets roods op de foto zetten. Heb de brandblusser op de foto gezet, haha. Het is al 23.00, dus om nu nog heel creatief te gaan doen...