zo'n lekker ding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lara_Silver

Re: zo'n lekker ding

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 22:31

dakhilah schreef:
bterlaan schreef:
In mijn ervaring zin het altijd de mensen die de problemen veroorzaken, nooit de paarden. Dat geldt voor elk ras. Ik vind he twel grappig, om te lezen, dat "dat deukje" door plastische chirurgie gemaakt zou worden, hahaaaaaaa, wat een hoop onzin!

hoi ,
Neeeeheee dat zie je verkeeeeerd , dat deukje word niet door plastisch chirurgie gemaakt !...Ik heb het recept daarvoor eens van een vriendin gehoord.....
Als een veulen BIJNA helemaal ter wereld is gekomen ,dan gaat de eigenaar of verzorger van het paard klaar staan ,verscholen om de hoek met een staaf van lood en wacht die gene net zo lang tot het veulentje er helemaal uit is , dan een rappe spurt en een flinke horizontale mep op het pannetje en voilá een DISH!!!....zo doe je dat!! maar vergeet niet ,het veulen moet nog wel nat zijn anders word het niet zo een mooie dish..... Clown
gr,sas.

Nou weer iets bijgeleerd. Clown

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 22:34

johanna29 schreef:
Heb het topic heel globaal gelezen moet zeggen dat ik het rond uit SCHANDELIJK vind hoe hier met elkaar over paarden gepraat wordt!!!!

Mijn vooroordeel wordt weer goed door jullie bevestigd, de arabische paarden zijn heel mooi maar de mensen die er om heen hangen zijn te vaak onuitstaanbaar!!

gr. johanna vellinga

Ik heb even op je site gekeken, in mijn ogen is die hengst van jullie stal het meest perfecte volbloed dat ik ooit heb gezien. Wat een prachtige bouw en mooi hoofd. Echt mijn complimenten voor dat dier!

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 00:06

Lara_Silver schreef:
Ik heb even op je site gekeken, in mijn ogen is die hengst van jullie stal het meest perfecte volbloed dat ik ooit heb gezien. Wat een prachtige bouw en mooi hoofd. Echt mijn complimenten voor dat dier!

En hij is nog lief ook! Buiten onze Njadien is Oortje (Barak) degene die toch wel in mijn ogen het meest getuigd van een sterk en duidelijk maar ow zo geweldig karakter! Hij is echt aanwezig (niet door geluid hoor, maar uitstraling), je kunt niet om hem heen, je loopt er zeker ook niet zomaar voorbij. En ik zie hem toch de hele dag door, nog blijf ik steeds even bij hem staan als ik langs hem kom. Daar zijn die hengsten van mij niets bij...

Johanna heeft goed werk gedaan toen ze deze zeldzame parel fokte!

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 00:16

Agree, hij is erg mooi, maar ik ben toch meer fan van schimmels Tong uitsteken

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 00:30

Narya schreef:
Agree, hij is erg mooi, maar ik ben toch meer fan van schimmels Tong uitsteken

ik was dat dus eigenlijk helemaal niet, maar op 1 of andere manier zijn de hengsten altijd schimmels bij ons... Nu hebben we er zelfs 2, waarvan 1 vliegenschimmel, dat vond ik altijd helemaal vreselijk... Maar goed, ik ben gek op ze, en ze zijn (meestal) ook vrij schoon dus qua werk valt het mee... En ach, een goed paard heeft geen kleur he! Het schimmeldametje dat hier rondwandeld hoeft dan weer niet zonodig hier te blijven, maar buiten dat word zij wrs heel snel spierwit en dat vind ik wel echt prachtig! Maar de tussenkleuringen, vooral bruin- en roodschimmel, dat is niet mijn favoriet... Zwartbruin en koffievos met blonde manen zijn mijn favo-kleuren. Ow, zilverappel-zwart, dan echt gitzwart met spierwitte manen en staart, zo'n paardje hoop ik nog eens op mijn pad te treffen!

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 00:37

Oeh, ik ben fan van jouw Kuray. Als ik over een paar jaar heel veel centjes heb, mag ik die dan komen ophalen? *kwijl*

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 00:53

Narya schreef:
Oeh, ik ben fan van jouw Kuray. Als ik over een paar jaar heel veel centjes heb, mag ik die dan komen ophalen? *kwijl*

Bedankt voor het compliment. Een veulen van hem en uit een merrie naar keuze fokken is goedkoper hoor Knipoog Deze jongeman is mijn persoonlijke oogappeltje, die gaat niet voor een appel en een ei weg Clown Maar dat is al gauw als je ergens een echte band mee hebt natuurlijk Knipoog Ik wil ook niet zeggen dat ik hem nooit verkoop, maar voor mij is hij nu, op dit moment, onbetaalbaar Haha! Cool

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 00:56

Ja, maar dan weet je nooit of het net zo kwijlbaar wordt natuurlijk Tong uitsteken Bovendien vind ik een volwassen paard eigenlijk altijd leuker dan een veulentje. Ze zijn wel lief hoor, maar ze zijn natuurlijk nog lang zo mooi niet als ze ooit worden. Ruilen voor een zilverappel-zwart dan maar? Tong uitsteken

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 01:20

Narya schreef:
Ja, maar dan weet je nooit of het net zo kwijlbaar wordt natuurlijk Tong uitsteken Bovendien vind ik een volwassen paard eigenlijk altijd leuker dan een veulentje. Ze zijn wel lief hoor, maar ze zijn natuurlijk nog lang zo mooi niet als ze ooit worden. Ruilen voor een zilverappel-zwart dan maar? Tong uitsteken

Haha, nee, nu nog niet, ik wil voorlopig nog even kunnen genieten van dat levendige elastiekje! Ik geloof dat hij nog veel in zijn mars heeft op sportgebied, dus we zijn nog lang niet klaar met hem Knipoog

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 11:12

Zijn jullie al bezig met inrijden?

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 20:38

Narya schreef:
Zijn jullie al bezig met inrijden?

Nee, hij is tot dusver "zadelmak" dat ik kan sturen, klapperen met de beugels, hangen en zelfs even over hem heen hangen, maar hij is nog jong, dus ik wacht nog een aantal maanden voor we een stap verder zetten. Hij is aan het puberen, dus geestelijk is hij nog niet in staat zich langer dan 3 seconden te concenteren op iets Haha! Maar gelukkig: bij hengsten gaat die periode voorbij, bij mannen helaas nooit...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 13:13

hahahahaha die is goed ShamalArabs
Ik lig hier helemaal plat.
Ik ga denk ook maar een hengst aanschaffen haha

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 14:08

Toen ik begon met dit topic te lezen vond ik het erg interessant, de pagina's die er na volgden daar viel mijn mond van open, wat een haat en nijd zeg. Natuurlijk is het niet leuk als iemand niet gecharmeerd is van je paard of favoriete paard maar who cares? Dat is zijn of haar mening.. lekker belangrijk. Zelf vind ik dat ik het ideale paard heb ( waarom had ik hem anders gekocht haha). Maar als iemand zegt dat die hem niet mooi vind tja dat kan..Ieder zijn mening
Als iedereen hier zijn/haar mening geeft op een fatsoelijke manier hoeft er toch niets aan de hand te zijn?

Verder vraag ik me af wat een zwarte band en boksen te maken heeft met arabische volbloeden? Misschien een leuk idee als karate kid carnavals act misschien?? Clown Haha!

Groetjes Kim

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 14:14

volgens mij was de sfeer weer in orde binnen dit topic, dus lijkt me niet nodig het weer opnieuw aan te halen Knipoog
Verder heb je natuurlijk wel gelijk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 14:16

jah dit topic wordt nu gewoon gebruikt voor zijn doel.
En er is rust in de 2 kampen hahaha.
Nee we laten het er bij wat er is gebeurd.
We gaan het weer gezzelig maken.
Wie heeft er nog favo arabjes graag foto kunnen we ze zien

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 14:21

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 14:23

Zo wat een mooi wit schimmelachtig paard
Natas deze keer wil ik het hoofd en de nek haha.
Deze hengst staat zeker in amerika of niet. Haha! Haha! Haha! Bloos Knipoog

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 14:24

Hij zou al jaren geleden naar NL komen het jaar na om el extreem maar hij is er helaas nog steeds niet.. maar who knows what the future brings......
hij is prachtig!

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 14:30

Ik hoop zeker dat deze jongeman nog een keer in Nederland of Belgie komt. Ik zou hem heel graag IRL willen zien. Helaas heb ik Om El Extreem nog nooit in het echt gezien, maar om nu helemaal naar Spanje te gaan tja..

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 14:37

Om el Extreem is ook een prachtige en vooral ook ZEER lieve aanhankelijke hengst. Ik heb het geluk gehad lange tijd met hem te mogen werken toen hij nog bij ETC stond, zn karakter is haast nog mooier dan zn uiterlijk!! Hij is wel de moeite waard hoor om naar Spanje te reizen Knipoog

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 14:42

*zit nu heel jaloers naar jou berichtje te staren haha*

Wie weet krijg ik wel een van mijn malle buien dat ik dat ook gewoon doe, de vorige keer dat ik zo'n bui had eindigde ik in Florida hahaha dus je weet maar nooit

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 14:43

KimH schreef:
Ik hoop zeker dat deze jongeman nog een keer in Nederland of Belgie komt. Ik zou hem heel graag IRL willen zien. Helaas heb ik Om El Extreem nog nooit in het echt gezien, maar om nu helemaal naar Spanje te gaan tja..

een goede kennis van ons gaat ons verblijden met het toesturen van een dvd waar Om El Extreem opstaat...(uit prive collectie Bloos )..hier kijken we enorm naar uit! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 14:45

Ik wil ook dvd.
Ben nu zo jaloers als de pest hahaha Haha! Knipoog Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken

KimH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 14:56

Heb jij even mazzel Natas!
Misschien een stomme vraag hoor maar waar haal je die dvd's vandaan? Ik bedoel dan algemene dvd's, ik denk dat de dvd's uit prive collectie natuurlijk moeilijk aan te komen is haha.
Alle Om Elletjes vind ik prachtig, niet alleen omdat ik een nakomeling heb van O.E. Extreem heb hoor, Om El Exotica zou ik bv ook heel graag in het echt willen zien of in ieder geval op dvd of zo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 14:57

kinh leuk dat je een nakomeling hebt.
heb je foto.
Ik wil hem wel zien Haha! Haha! Haha! Haha!
als dat mag Knipoog