1 Heb ik inmiddels

Hier ben ik nog op zoek naar 1, 2 en 3
2 heb ik inmiddels, maar daar kwamen meteen weer 2 nieuwe vakjes uit
 Die moet ik dus nog 
Hier ben ik nog op zoek naar 1 en 4
Iemand die me hiermee kan helpen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Die moet ik dus nog 
Gjilke schreef:Nu zoek ik nog een link tussen een paard en een koe...?
                                                         Gjilke schreef:Nu zoek ik nog een link tussen een paard en een koe...?

Laura24 schreef:Oh ja, en bij Japan:
1: Het vakje recht boven japan, en die daar weer boven zit
2: Vakje iets schuin rechts onder Japan, 5 letters
3: Vakje schuin links naar boven, die boven het kledingstuk, 7 letters
                                                         Gjilke schreef:Jaja ik heb m al
                                                         Loveable schreef:Laura24 schreef:Oh ja, en bij Japan:
1: Het vakje recht boven japan, en die daar weer boven zit
2: Vakje iets schuin rechts onder Japan, 5 letters
3: Vakje schuin links naar boven, die boven het kledingstuk, 7 letters
1. Een feestje met thee
2. Een japanse soort gedicht
3. benaming voor een japanse rituele wijze van zelfmoord
Succes

en aan de zelfmoord?                                                         Loveable schreef:Gjilke schreef:Jaja ik heb m al
Ja sorry ik had de reactie van Laura nog niet gezien
 *Zoekt link tussen cowboy en paard...                                                         Loveable schreef:Nou heb ik een vraag ik moet er nog maar een paar namelijk.
Bij magicans de link tussen de stad (lv) en het duo (p&t) het moeten twee woorden zijn. Ik hoop dat iemand me kan helpen.
En is er iemand die al heel ver is met drugs? ik moet er daar nog 3 namelijk.
                                                         Loveable schreef:Ja, ik bedoel het woord eronder! Helemaal rechts en dan de derde!
                                                         Laura24 schreef:Helemaal rechts het verbindingswoord??? of van de onderste rij rechts? Sorry hoor, ben een beetje blond vandaag
 gaat alleen om dat vakje vanuit het knorrend dier en die 2 kriminele vlakjes.