Wat vinden de testers ervan?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MoppieFilou schreef:Ik kijk uit naar morgen!![]()
Wat vinden de testers ervan?
.
Hannepan schreef:Het is de bedoeling dat jullie deze dan aangeven en suggesties hierover doen op het forum, niet gewoon afhaken en er pas over beginnen als het spel online gaat. Spel testen is leuk, maar er wordt ook wel wat "inspanning" verwacht.
Over de kleurengenetica, volgens mij heeft niemand van jullie al gefokt.
Bij Friezen en AVs komen er nu ook eenmaal niet zoveel verschillende kleuren voor, maar dat betekent niet dat de kleurengenetica niet allemaal werkt. Als dit een punt was dat belangrijk is voor jullie, opnieuw, dan hadden jullie gewoon om uitleg kunnen vragen of een suggestie kunnen plaatsen.

Michje schreef:Fortitude, als je op het forum bij Aankondigingen kijkt staat daar een topic over de opening en reset, plus een bedankje!
Verder zou ik Hanne's post niet persoonlijk opvatten, want denk niet dat dat zo bedoeld is. Als jij je best hebt gedaan is het toch prima? Hoop dat we je ideeën gewoon op het RS forum zien verschijnen!
Irisx schreef:Michje schreef:Fortitude, als je op het forum bij Aankondigingen kijkt staat daar een topic over de opening en reset, plus een bedankje!
Verder zou ik Hanne's post niet persoonlijk opvatten, want denk niet dat dat zo bedoeld is. Als jij je best hebt gedaan is het toch prima? Hoop dat we je ideeën gewoon op het RS forum zien verschijnen!
Ik zie nergens een bedankje? Alleen een stukje tekst met "bedankt". Ik denk dat er een fysiek bedankje bedoeld wordt. Als bijv een paard, extra munten, extra xp oid.
Michje schreef:sandorra schreef:@ michje hoe kom ik weer in het spel terug?
Ik heb het beheer gevraagd of ze je wachtwoord kunnen resetten. Dat gaan ze doen, maar aangezien ze vandaag op een evenement staan moet je even geduld hebben tot ze daar een momentje voor hebben!