Spel Horse Reality

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Retjethorse

Re: Spel Horse Reality

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 10:38

Met een veulen kan je nog niet trainen. Eerst het paard verouderen tot het 3 jaar is en dan kan je trainen.

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 10:46

Het verouderen lijkt helaas niet ook automatisch per dag te gaan. Betekent dit dat je áltijd muntjes moet gebruiken? Dat zou ik wel erg jammer vinden, je bent toch wel 6 muntjes per paard kwijt.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 10:53

Er is een beginners uitleg op het forum.

En je paard verouderd per 28 dagen real life 1 jaar. Dus reken maar uit

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 11:00

Dus het duurt drie maanden voordat een veulen opgegroeid is? Dat is wel lang :+

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 11:03

Nou lekker dan %)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 11:47

Best wel jammer aan de ene kant dat het zolang duurt. :=

Foutmeldingen zijn wel minder, maar over is het nog niet. En snelheid is de ene keer heel snel en een andere juist weer heel langzaam.

En kan merrie nog steeds niet insemineren. -O-

Wel level 4 in de tussentijd. *\o/*

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 11:54

Vanmorgen met 15 spelers deed ie het prima. Over de 18 geeft hij bij mij problemen.

Ik zou graag trouwens ook een Mustang erbij willen hebben maar waar kan ik die halen? Overal waar ik naartoe vlieg staan dezelfde paarde op de markt. Of moet je die in het wildlife park halen?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 11:56

Die moet je vang in wildlife park inderdaad of iemand moet er een te koop hebben. Nu heb ik er wel een te koop, maar volgens mij werkt dat ook nog niet.

HR Foundation laad bij mij dus absoluut niet. :')

Retjethorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 12:00

Je moet die foundation pagina gewoon heel veel tijd geven om te laden, hij doet het wel maar het duurt denk ik wel 5 a 10 minuten.

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 12:03

Ik heb evt ook een Mustang merrie veulen te koop staan.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 12:33

En level 5. Studie is ook afgerond. *\o/*

En vos QH merrie volwassen gemaakt probeer ik nu te laten insemineren door mijn smokey black QH, maar dat doet het dus voor geen meter. -O-

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 12:35

Studeren is echt duur, hoe krijg jij zo belachelijk veel geld?

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 12:35

Wanneer kan je meedoen met wedstrijden? Bij de uitleg staat dat ieder paard er gewoon mee aan kan doen maar ik kan de mijne niet selecteren. Moet je iets specifieks gedaan hebben?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 12:38

Neverland schreef:
Wanneer kan je meedoen met wedstrijden? Bij de uitleg staat dat ieder paard er gewoon mee aan kan doen maar ik kan de mijne niet selecteren. Moet je iets specifieks gedaan hebben?

Zag dat jouw paarden nog ingeschreven stonden voor wedstrijden.

xniieeenke je heb als het goed is in het begin 100 000 gekregen en daarvan heb ik studie betaald. En als het goed is staat er ook nog 25 000 op de bank.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 12:46

Ik ken een spel waar het dagelijks een maand is, dus 12 dagen= een jaar en dat vind ik al redelijk langdradig. Ik speel bij deze dan denk ik ook niet meer, ik raak er alleen maar gefrustreerd van als ik 3 maanden niks kan in een spel.
Verder snap ik ook niet echt hoe je steeds betere paarden moet fokken in dit spel. Maar ik kan pas fokken over drie maanden zoals het nu staat :')

Het forum heeft het bij mij trouwens nog niet gedaan, dus ik snap er sowieso nog geen biet van.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 12:49

Het is nog maar een beta he. Er kan nog vanalles veranderen. :D

Edit: Snap nu ook waarom ik niet aan de wedstrijden kon meedoen. De paarden stonden nog in Europa en had ze niet ingeënt.

Retjethorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 12:55

Fennadev schreef:
Ik ken een spel waar het dagelijks een maand is, dus 12 dagen= een jaar en dat vind ik al redelijk langdradig. Ik speel bij deze dan denk ik ook niet meer, ik raak er alleen maar gefrustreerd van als ik 3 maanden niks kan in een spel.
Verder snap ik ook niet echt hoe je steeds betere paarden moet fokken in dit spel. Maar ik kan pas fokken over drie maanden zoals het nu staat :')

Het forum heeft het bij mij trouwens nog niet gedaan, dus ik snap er sowieso nog geen biet van.
Je kan verouderen met delta points dus als je het slim aanpakt kan je wel degelijk al wat paarden trainen. Je hebt in het begin 10 van deze Delta points gekregen en daarmee kan je 1 paard volwassen maken. Die ga je trainen, verdien je xp, wanneer je een lvl omhoog gaat krijg je nieuwe delta coins.

Ik vind dat er erg veel gezeurd wordt terwijl dit spel nog geen 3 volle dagen in beta is, het is normaal dat er nog fouten in zitten en nog niet alles op punt staat. :)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 12:59

De beginnershandleiding daar staat alles in wat ik al wist.
Ik wil gewoon weten of ik naast klusjes doen ook nog iets anders kan doen in het spel nu?
En hoe je je paarden wilt verbeteren? Want ik zie nergens dat ze vaardigheden hebben die je kunt trainen. En verder snap ik dan het nut niet van fokken, behalve kleurfok of er moeten natuurlijk nog iets van vaardigheden in het spel komen.
Ik heb totaal geen moeite met de lag oa, want dat is gewoon een fout. Net als dat ik er totaal geen moeite mee heb dat de halve site nog Engels is.
Ja, maar dan loopt mijn andere helft van mijn koppeltje 3 jaar achter op haar maat. Dus ik wacht liever 3 maanden totdat ik wat kan dan. Als ik dan niet vergeet om in te blijven loggen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:03

Tja heb nu dus 5 volwassen paarden (3x mustang en 2x QH) en nu nog 3 delta punten om te verouderen, maar spaar even door voor wat meer. En hopelijk gaat wildpark weer snel open heb dringend behoefte aan mustang merries.

Doet nu maar nieuwe poging om Foundation te open. Tip voor mezelf als ik paard wil bekijken even openen in nieuw pagina. :')

En volgens een mazzeltje een valk anda merrie gekocht. :):)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:11

Mijn ene veulen is opeens 4 weken ouder en de andere is compleet niet verouderd :o?
Ik zou als spel echt gewoon 24 of 12 dagen gaan aanhouden.
Dan worden de veulens dagelijks 2 weken ouder of dagelijks een maand ouder.
Ik doe ondertussen een poging om ze te verzorgen.
En ik zal daarna een paardje van een ras waarin ik verder niet wil fokken kopen om te verouderen.
Laatst bijgewerkt door Jorex op 20-02-17 13:13, in het totaal 1 keer bewerkt

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:13

Euh, mijn paard is 3 maar ik kan geen discipline kiezen, hellup? :')

Fenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:15

Ik doe ook een poging tot spelen, heb mij aangemeld op beide servers maar ben voornamelijk actief op de nederlandse. Duurt alleen super lang voordat iets geladen is. En ik kan mijn mustang hengst niet inschrijven voor de keuring, iemand enig idee hoe dat moet? ik klik op de knop meedoen aan keuring en dan word ik doorverwezen naar de keuring pagina, maar ik zie nergens een knop van inschrijven oid.
Oh en mijn hengst is drager van een KIT genes ( TO/n) Iemand die mij uit kan leggen wat dat precies inhoud? https://www.horsereality.nl/horses/1993 ... eamcatcher Ik dacht drager van Tobiano, maar is dat heel normaal of wel echt iets speciaals?

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:18

Dat betekent dat ie tobiano is, maar wel qua aftekeningen zo minimaal dat alleen zijn benen wit tonen. Knap dier <3

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:18

Doe een poging om anda merrie te testen, maar gaat weer geweldig. :') -O-

Gezien de ouders toch best wel benieuwd wat haar genen zijn.

Oke heb dus weer de ene foutmelding na de andere. -O-

Yes gelukt en inderdaad heb een anda merrie veulen met Cr. *\o/*
https://www.horsereality.nl/horses/2839/foal-doe-2839

Gaat nu weer verder sparen hoewel ik ook nog 25 000 op bank heb staan. :):)

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 13:21