Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nicolien schreef:Sorry, ik heb geen idee waarom hij er ineens uitgeklapt is. Heb Weebly een mail gestuurd en probeer hem ondertussen live te krijgen. Vind het zelf ook heel vervelend. Jullie hoeven in ieder geval niet bang te zijn dat ik de site heb verwijderd! Mocht ik hem echt niet meer live krijgen, bouw ik hem opnieuw. Ik heb namelijk alle gegevens in een word-document opgeslagen. Een nieuwe site bouwen kost wel veel tijd, dus ik probeer hem eerst nog weer tevoorschijn te toveren.
Komt wel goed.
Nicolien schreef:Ik heb mijn vriend er naar laten kijken en als het goed is doet hij het weer! Vraag me niet wat er mis is gegaan, maar jullie kunnen weer spelen! Ik zal de loterij, de keuringen en wedstrijden zo snel mogelijk verwerken. Weer veel speelplezier gewenst!
Alleen wel een beetje apart dat het een schimmel is uit zwart x vos
Ik kies gewoon een foto uit. Fennadev schreef:Oké, ik vind dit spel redelijk ingewikkeld in elkaar zitten, maar ik doe mijn best. Wat is belangrijk voor beginnende spelers om te doen?
RoronaZorro schreef:Ik ben nu op vakantie en was het vergeten door te geven via de site. Ik krijg de site niet geopend dus doe het even via hier. Ik ben tot eind juli op vakantie en ik ben stal Mirkwood
julya schreef:Ik heb me ook aangemeld! Neverland's Ranch
XxFyrstaxX schreef:YESSS EERSTE PRIJS BIJ DE LOTERIJ!! Een aquatrainerWat kan je er precies mee?
Edit: Heb me snel aangemeld voor de wedstrijd van vandaag met 2 paarden. Hopelijk ben ik nog op tijd.