Horse Masters

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Smee__

Re: Horse Masters

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 21:28

Oh wat irritant zeg.. Hopelijk krijg je m nog terug!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 10:27

Nicolien schreef:
Sorry, ik heb geen idee waarom hij er ineens uitgeklapt is. Heb Weebly een mail gestuurd en probeer hem ondertussen live te krijgen. Vind het zelf ook heel vervelend. Jullie hoeven in ieder geval niet bang te zijn dat ik de site heb verwijderd! Mocht ik hem echt niet meer live krijgen, bouw ik hem opnieuw. Ik heb namelijk alle gegevens in een word-document opgeslagen. Een nieuwe site bouwen kost wel veel tijd, dus ik probeer hem eerst nog weer tevoorschijn te toveren.

Slim van je om een backup te maken! :j Komt wel goed.

Liseleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 11:03

Vervelend! We wachten geduldig af :)

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-16 13:06

Ik heb mijn vriend er naar laten kijken en als het goed is doet hij het weer! Vraag me niet wat er mis is gegaan, maar jullie kunnen weer spelen! Ik zal de loterij, de keuringen en wedstrijden zo snel mogelijk verwerken. Weer veel speelplezier gewenst!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 13:07

Nicolien schreef:
Ik heb mijn vriend er naar laten kijken en als het goed is doet hij het weer! Vraag me niet wat er mis is gegaan, maar jullie kunnen weer spelen! Ik zal de loterij, de keuringen en wedstrijden zo snel mogelijk verwerken. Weer veel speelplezier gewenst!

yess hij doet het weer. Bedankt vriend van Nicolien :D

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 13:13

Aah wat fijn! :D

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 23:15

Fijn! Mijn veulen had er intussen moeten zijn, maar ik zie hem/haar niet op stal, en niet bij verwachte veulens. Ik ben verder niet nieuwsgierig naar het veulen hoor :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 19:35

Hoi, zou ik hier ook nog aan mee mogen doen, aangezien er al heel niet meer wordt gereageerd bij mijn andere niet automatische spel. Verder zit er aan te denken om zelf zo'n spel te maken, maar wat hulp betreft hoe en wat met formuliertjes zou fijn zijn.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-16 00:04

Inmiddels is alles volgens mij weer helemaal in orde. Omdat de site er een aantal dagen uit heeft gelegen, ben ik een beetje kwijt wat er allemaal moest gebeuren, dus als er nog dingen missen, hoor ik het graag!
Het loon wat er gemist is, doe ik tegelijk met het loon van morgen.

@Catnip Je veulen is toegevoegd hoor! Je mag de naam doorgeven via het contactformulier.

@Fennadev Je bent van harte welkom!

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 00:07

Oeh leuk, ik heb m'n veulen ook :D Alleen wel een beetje apart dat het een schimmel is uit zwart x vos :P

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-16 00:23

Ja ik kijk totaal niet naar kleurencombinaties :') Ik kies gewoon een foto uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 11:49

Wat is de Jambette? :

Edit: is een nieuwe stal, laat maar :')

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 15:31

Ik heb me aangemeld, ben The Stratford Stables.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 19:24

Ik ga zo weer alles invullen :)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 15:09

Oké, ik vind dit spel redelijk ingewikkeld in elkaar zitten, maar ik doe mijn best. Wat is belangrijk voor beginnende spelers om te doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 15:14

Fennadev schreef:
Oké, ik vind dit spel redelijk ingewikkeld in elkaar zitten, maar ik doe mijn best. Wat is belangrijk voor beginnende spelers om te doen?

Meedoen aan de loterij, paarden trainen, basis benodigdheden kopen, vergunningen kopen en het diploma behalen welke richting jij op wilt. Stuur maar een pb'tje als je nog meer vragen hebt.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 17:31

Ik wil meedoen aan wedstrijden en fokken uiteindelijk denk ik, ben nu meer bezig dan anders met mijn eigen spel in ontwikkeling, ben alle informatie aan het uittypen.

RoronaZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 17:39

Ik ben nu op vakantie en was het vergeten door te geven via de site. Ik krijg de site niet geopend dus doe het even via hier. Ik ben tot eind juli op vakantie en ik ben stal Mirkwood

julya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 19:35

Ik heb me ook aangemeld! Neverland's Ranch :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 19:47

YESSS EERSTE PRIJS BIJ DE LOTERIJ!! Een aquatrainer :D Wat kan je er precies mee?

Edit: Heb me snel aangemeld voor de wedstrijd van vandaag met 2 paarden. Hopelijk ben ik nog op tijd :=.

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-16 12:26

RoronaZorro schreef:
Ik ben nu op vakantie en was het vergeten door te geven via de site. Ik krijg de site niet geopend dus doe het even via hier. Ik ben tot eind juli op vakantie en ik ben stal Mirkwood

Helemaal goed hoor, geniet van je vakantie!

julya schreef:
Ik heb me ook aangemeld! Neverland's Ranch :)

Ik heb na vrijdagochtend de formulieren niet meer bijgewerkt en gisteren ook geen tijd gehad, dus ik ga nu weer snel bezig! Staan flink wat formulieren open in mijn inbox :=

XxFyrstaxX schreef:
YESSS EERSTE PRIJS BIJ DE LOTERIJ!! Een aquatrainer :D Wat kan je er precies mee?

Edit: Heb me snel aangemeld voor de wedstrijd van vandaag met 2 paarden. Hopelijk ben ik nog op tijd :=.

Een aqua-trainer wordt gebruikt bij de blessures van een paard om de conditie weer op te bouwen.
Dit is tot nu toe nog niet nodig geweest in het spel, maar zal zeker nog voorbij komen!
Ja hoor, ik zet je er nog bij. Ik ben zelf namelijk ook achter met de wedstrijden ;)

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-16 15:55

Inmiddels heb ik alle formulieren verwerkt, heeft iedereen loon gekregen, zijn de uitslagen van de dressuurwedstrijden en de springwedstrijd bekend, heeft de loterij plaatsgevonden en zijn de uitslagen van alle drie de keuringen bekend.

Helaas moet ik zeggen dat er een flink aantal stallen op de "schoplijst" staan voor de eerste waarschuwing...
Ik vind het jammer, maar inactieve stallen onderhouden kost mij onnodig veel tijd.
Je krijgt de eerste waarschuwing als je een maand niet actief hebt gespeeld. Dit houdt in; geen formulier hebt ingediend. Het loon wat je dus standaard elke maand ontvangt of een uitslag van een keuring/wedstrijd waarvoor je je al eerder hebt ingeschreven, telt niet mee als actief spelen.
Speel je na je eerste waarschuwing een maand nog niet? Dan volgt een tweede waarschuwing waarbij je stal verwijderd zal worden.
Mocht je een eerste waarschuwing krijgen en daarna weer een maand actief spelen, verdwijnt je eerste waarschuwing weer.

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 16:26

K ga vanavond even wat doen er aan. Heb even met andere zaken in m'n kop gezeten. Excuses. K pb je er even over.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-16 17:18

Tip: Als je 1e wil worden bij een wedstrijd moet je elke dag trainen! :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-16 17:58

ik snap t nog niet allemaal geloof ik, kan niet veel doen naast trainen eigenlijk.

Heb nu een tweede paard gekocht, dat dan weer wel.