Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Danique schreef:Ik vind 't ook leuk! Het is alleen wel geript van MyHorsez... Ik heb daar namelijk een dekje ontworpen met een wedstrijd en dat dekje vind ik hier terug in de winkel...Beetje toevallig.
Ik vind het eerlijk gezegd nu wel snel gaan hoor, ik zat ineens 2 niveaus hoger terwijl ik bijna niets gedaan had
Komt dat door die badges?
amado7 schreef:Echt super vind ik het nog steeds!Ik vind het eerlijk gezegd nu wel snel gaan hoor, ik zat ineens 2 niveaus hoger terwijl ik bijna niets gedaan had
Komt dat door die badges?
Verder vind ik dat je niet super lang moet wachten maar als er heel veel spelers zijn zit iedereen zo op een hoog niveau of niet?
Ik kan alleen de uitslagen van de wedstrijden zien maar weet niet meer hoe ik zelf mee moet doen?
JoycexEnya schreef:Jellybeans schreef:Ik vind het spel op mijn mobiel echt super goed te doen!
De badges zijn ook een leuke toevoeging.
Wel vind ik dat het lang duurt om bij level 8 te komen. Level 5 zou ik beter te doen vinden, en na level 5 weer een nieuwe opdracht van Kim.
Ja hier ben ik het mee eens
iiSunshine schreef:Jellybeans schreef:Ik vind het spel op mijn mobiel echt super goed te doen!
De badges zijn ook een leuke toevoeging.
Wel vind ik dat het lang duurt om bij level 8 te komen. Level 5 zou ik beter te doen vinden, en na level 5 weer een nieuwe opdracht van Kim.
Nou bij level 8 krijg je de opdracht om naar level 15 te gaan en een eigen paard te kopen, dus die nieuwe opdracht is zo speciaal niet
Hannepan schreef:Ik vind het tot level 8 gaan best snel, nuja niet 1 2 3 maar echt niet te langzaam, tot 15 nu duurt wel langer. Maarja als je eerder een paard zou kunnen kopen oid., heb je toch nog geen geld ervoor.
(Zeker niet als je je bij meerdere wedstrijden hebt ingeschreven, inschrijfgeld is pittig.) Ach zo blijft het spel een uitdaging. liliekska schreef:Waarom kan je af en toe op bepaalde paarden niet trainen? Ik klik standaard om de beurt Angel en Ophyr aan alleen kan soms 1 van de 2 niet kiezen?